Ja maar echt… ik had al van die hoge vans maar die gaan niet makkelijk over dr kleine voet en ze gaat ook huilen en wil ze niet aan. Dus hopelijk deze wel want echt te cute.
Te lief
Echt een topding en ik voel me minder een nu ik niet vastgekluisterd aan een stopcontact zit met van die enorme flessen aan m’n tetten
En ik vind de Zeeman echt zoo chill voor kleding:
Toevallig nog met een korting? Ben ook opzoek naar wollen items voor de baby
Deze via Vinted voor 4 euro (!):
Lijkt me een tof merk en er is extra ruimte bij de kont voor de wasbare luiers
Ja, vandaag 15% korting dus snel ingeslagen haha.
Kortingscode is FEEST
Douchen gaat wat minder chill dan normaal, dus hopelijk helpt dit.
Paar spenen om te vervangen
En dit van de hema. Las hier dat die stickers subtiel waren en zijn ze inderdaad

Is de kolf nog steeds zo fijn? Mijn bv loopt eigenlijk super, maar met oa een héle actieve peuter kost het me enorm veel energie. Wil eigenlijk graag flesjes geven, en ja… als bv dan goed loopt. Heb alleen dus geen tijd om erbij te gaan zitten
Ja ik vind hem fijn! De cups zijn wel relatief groot dus een ruime voedingsbh is wel fijn. De accu is niet heel licht maar als je een zak hebt kun je hem daar in kwijt. Durf niet te zeggen hoe het is met een peuter om te entertainen
Ik ben dus super benieuwd of die kleurtjes wel echt makkelijk te verwijderen zijn. Bang dat ons bad straks forever onder zit! Kan je even reviewen als je het gebruikt hebt haha?
Ik krijg ze volgens mij morgen binnen! Ik zal een update geven
Maar ben je al bevallen dan? Ik wist dat je zwanger was maar niet wanneer precies uitgerekend.
Hahaha ja! Al twee weken geleden