Show je kinderaankopen #4

6 likes

11 likes

Haha, heb eerder ook veel kleur gekocht I promise. Het wordt geen sad beige baby. Ga ook niet beide pakjes houden, even kijken welke het leukst/meest praktisch is.

2 likes

Zo ik was deze week bij de H&M met m’n dochter en voor mezelf slaag ik er wel vaak (voor haar ook in het verleden) maar nu vond zij alles ‘praaaaaachtig’ en for the record: dat zijn dan geen dingen die ik ook prachtig vind.
Echt dit soort gedrochten en boos dat ze was dat ik het niet wilde kopen:

10 likes

30 likes

Dit probleem heb ik ook met mijn kleuter. Ik koop ook echt wel eens dingen die ik zelf niet zo mooi vind, maar waarvan ik weet dat zij het prachtig vind (bijvoorbeeld van paw patrol of frozen), maar bij zo’n jurk als in jouw link trek ik de grens haha Meestal probeer ik een paar opties te geven, en wat ze naar school aantrekt interesseert me niet. Elke avond kiest ze zelf wat uit en dat levert hele interessante combinaties op :laughing: Ze vindt eigenlijk alles dat effen is, of een bescheiden patroon/promy heeft, saaaaaaai :smiling_face_with_tear:

2 likes

Haha ja hier heeft ze daarom onderbroeken met LOL-dolls (wat een verschrikking is dat :zipper_mouth_face:)

3 likes

Ja. Die doet t hier ook goed haha

1 like

Van die tekeningen wordt ik echt blij! Zou ook prachtig zijn op een behang!

3 likes

Had dus echt te weinig broekjes :upside_down_face: alle 3 van Prénatal

5 likes

Allemaal via Vinted

18 likes

voor baby 2 via vinted
het stomme is dat je eigenlijk alles al hebt wat je nodig hebt qua kleertjes, e.d. maar er zijn nog zooooveel leuke dingen out there
En dit merk kende ik nog niet toen m’n eerste heel klein was dus dat is een goed excuus

27 likes

Lastig hè. Ik heb nu het excuus dat de baby wat kleiner wordt geschat en eerder wordt geboren, dus ik koop maat 50, maar vanaf maat 56 hebben we echt veeeel. Zo jammer.

Zoo Santiago vinden ze hier geweldig haha inclusief keihard mee zingen haha

2 likes

L was bij de geboorte ruim 4 kilo en 52 cm, past makkelijk in maat 50 nog. Gewoon doen :heart_eyes:

1 like

Ja we hebben nu heel veel maat 50 erbij gekocht, maar nu ben ik wel een beetje voorzien terwijl er nog zoveel leuks is :heart_eyes:

Ik ben alleen erachter dat we alle mutsjes aan mijn zus hebben gedoneerd en waarschijnlijk zien we haar niet meer voor de bevalling, dus ik mag nog twee mutsjes van mezelf kopen :stuck_out_tongue:

1 like

Deze speeltjes in de hoop dat het haar kan entertainen onderweg naar Oostenrijk. Nu nog 3 weken verstoppen :smile:

5 likes

Deze wip bij de action:

Nu al een hit voor mijn kind en al haar knuffels :joy:

8 likes

Vinted maatje 18 :face_holding_back_tears:

37 likes