Jellycat!
Ja. Ik koop dan op de markt van dat band met die bloemetjes, of bij de so low strikjes, of bij de action van die velletjes nep leer die je kan knippen tot strikjes
Love die tas!
Mijn dochter was ook zo rond die leeftijd🥲 heb heel wat broeken moeten wegdoen omdat ze het niet aan wilde doen en steeds maillots moeten bijkopen…
bij c en a heb je ook van die tule rokjes en sws h&m voor de over the top jurkjes😁
Twee forummers shamen in één klap, efficiënt
Hier ook echt alleen maar jurken. Vind het wel jammer want alle broeken liggen ongedragen in de kast en altijd een jurk vind ik zelf een beetje saai ofzo. Wanneer stopt deze jurken fase haha
Hahah geen idee. De bestelling die ik gister plaatste was van vorige week en ik las hierboven 20% korting bij H&M dus vanmorgen lagen we te luieren in bed en hebben we alvast wat zomer jurken bij geshopt. Ik vind het wel leuk, gezien ik zelf ook bijna alleen maar jurken draag
Oh huh is dit shamen?
YMMV
Nieuwe schoenen voor mn zoon. Mn man wilde ze graag en op de foto dacht ik mwah. Maar nu ik ze thuis heb vind ik ze echt heel leuk voor hem!
Wow, wat ziet alles er nog netjes uit. Heel anders dan het speelgoed bij mijn kringloop.
Ja bij onze kringloop vind ik ook alles vies. Maar dit is een winkel die bij de speelgoedbank en speelotheek hoort. Al het speelgoed wordt gedoneerd en wat niet nieuw genoeg is voor de speelgoedbank gaat in de verkoop. En de opbrengst wordt dan weer gebruikt voor de speelgoedbank. Tis ook echt een mooie lichte winkel. Het heet tante pip en zit in Dordrecht, (niet in het centrum). Echt de moeite waard.
Deze stempelset is hier echt een heel groot succes!
Via Vinted
Bij ons was de jurken fase tussen 3,5/4 en 5,5 jaar. De middelste ging daar wel vrolijk in mee, dus die had haar jurken fase tussen 1,5/2 en 3,5. Nu is het voorbij. Nu hangen alle nieuwe jurkjes in de volgende maat die ik had gekocht te verstoffen in de kast
Nu zijn het leggings/jeggings met truien. Het kind heeft bijna 3,5 jaar lang truien gehaat. En nu moeten het truien zijn