Show je kinderaankopen #4

Haha oké, er is geen middenweg dus. Gelukkig kan ik de jongste nog kleden zoals ik wil.

2 likes

Was zonder kind op pad en liep langs het Nijntjemuseum. Heb deze voor m’n dochter meegenomen uit de gift shop haha

37 likes

Super goed geslaagd bij de ‘your sample sale’
Alles 5 euro ps (ook de jassen die normaal
90 zijn) en de panty 2 euro

14 likes

Yes! Elke dag even kijken op marktplaats en alert aan heeft zijn vruchten afgeworpen. Een Easywalker voetenzak, zelfs nieuw in doos maar dan voor de helft vd prijs. Zo blij mee!

16 likes

Och wat leuk allemaal :pleading_face:

Baby:

Peuter (die alleen nog maar roze wilt, zo irritant :weary:):

23 likes

Deze kinderfauteuil van Jotex!
Met 40% nieuwe klanten korting :star_struck:
afbeelding

19 likes

Haha natuurlijk heeft M. de onderste twee ook

Hema :relaxed: samen met nog een extra aankleedkussen + hoes.

9 likes

Sandalen voor jut&jul van H&M. Deze hadden ee vorig jaar ook gekocht nav tip van @Ovenschaal en echt fijn met in bossen spelen, klimmen etc. dat de tenen dicht zijn. Die van vorig jaar zien er nog echt goed uit, maar passen nog nét.

(Ze vallen echt groot trouwens).

En de middelste heeft het liefste iedere dag de Bambitrui aan die der zus ooit kreeg van opa. Niet mijn favoriet en de print begint er af te brokkelen. Dat vindt ze echt jammer, dus wat alternatieven samen uitgekozen op Vinted, die we zelf ook wat leuker vinden :wink:

14 likes

Hydrofiel doeken van Hema. Hadden dit printje al als washandjes maar vond het zo schattig dus deze ook gekocht.

Orka knuffel van Ikea, groter dan de baby zelf maar hij moest er zo hard om lachen

17 likes

Is dat de opvolger van de geliefde Blåhaj? 🥹

3 likes

Volgensmij is deze wel iets kleiner! Dat was een mega haai toch?

1 like

Ik heb maanden op marktplaats zitten asen maar daar gaat het gewoon voor 5€ onder nieuwprijs weg.
En ik wilde dit.
En dus heb ik het besteld met in m’n achterhoofd dat de kinderbijslag 1 april komt :sweat_smile:. En dat ik dit spul nog nooit ergens in de aanbieding heb gezien en nu wel :grimacing:

15 likes

Ik heb de onderste voor mijn dochters verjaardag gegeven toen ze drie werd en het is echt heel leuk! E maakt er nu vooral dingen op plat vlak mee, maar denk dat ze er echt jaren mee vooruit kan.

2 likes

Oh wat een goede aanbieding! Onze dochter is bijna 2. Misschien ook wel een leuk verjaardagscadeau! Of is dat nog net wat te jong?

3 likes

En wij hebben het dit weekend voor m’n dochters verjaardag gegeven (coblo dan) en m’n ouders de knikkerbaan als uitbreiding. Het is tot nu toe echt ene hit. Wordt iedere dag mee gespeeld door zowel de oudste als jongste. En ik vind het zelf ook leuk haha

4 likes

Nee kan zeker!
Ik weet toevallig dat ze het geweldig vinden want ze zijn beide wel eens op mijn werk geweest recent, en daar hebben we (onderwijs) zo’n MEGA pakket coblo (zo’n pakket van 400€ haha) en daar bouwen ze echt huizen, hokken, van alles mee! Ook die van 2 al :blush::ok_hand:t2:

2 likes

Ik heb die set van 100 (de gewone) de afgelopen dagen echt al 20x in mn winkelmandje gedaan, er weer uit etc. Voor de verjaardag vd oudste. Zit er eigenlijk al 2 verjaardagen over te twijfelen dus je hebt me nu overtuigd met je 1 april kinderbijslag :nerd_face:

Twijfel ik nog even verder over de ball run, maar die kan dan op der lijstje (en misschien niet zo handig met een baby die alles in zijn mond stopt wattie te pakken krijgt).

2 likes

Verjaardagscadeau voor A die bijna 2 wordt. 🥹

18 likes

15 maanden! De jongste stapelt ze op elkaar. De oudste is 4 en speelt en natuurlijk heel anders mee, echt al dingen bouwen.

4 likes