Show je kinderaankopen #4

ZARA

NEXT

Nike Hurachi

26 likes

Dat broekje van next is echt té schattig!

1 like

Hier ook zomer garderobe aangeschaft

4 likes

7 likes

Alles via vinted

3 likes

Weet iemand hoe mango kids valt?
Mijn dochtertje is bijna 3 en is ~98 cm en draagt van de zara maat 104. Kan ik van mango kids dan beter voor 98 gaan of toch 104? Vooral broeken zijn bij haar snel kort, omdat ze hele lange benen heeft.

2 likes

Hm misschien kinderkleding dan ook wel… vind dat van zara namelijk ook dus misschien bestel ik dan gewoon 104. Dankjewel!

2 likes

Babykleding van mango vind ik ook klein vallen (en wat breed).

Oh dat is echt net weer onhandig aangezien ze wel vrij smal is :sweat_smile:. ik probeer het gewoon! Dankjewel voor je reactie!

1 like

Marktplaats aankopen: een mega poppenhuis en een mega autobaan. Het poppenhuis paste nog in de achterbak van de auto. De autobaan moest tussen de autostoeltjes van de kinderen in worden vervoerd, omdat de achterbak dus vol was hahahaha :sweat_smile:
beide zijn al een groot succes bij de kinderen :grin:

21 likes

Juist gaaf en veel leuker dan al die frozen meuk

Gaaf!

De lat hier ligt iets hoger. Mijn kind zei vandaag toen ik vroeg wat ze voor haar verjaardag volgende maand wil: ‘Een roze vliegtuig.’ :thumbsup:

7 likes

Tickets voor de jurassic world expositie in keulen
Voor de 3e verjaardag van mijn dino-dochter :joy:. Aangezien ze al genoeg speelgoed heeft/krijgt vonden we dit wel een leuk idee! Nu nog hopen dat het net zo leuk is als dat het er uit ziet!

9 likes

Heb iets nodig zodat er gefrunnikt en gebeten kan worden, dus:

afbeelding

8 likes

Nog een jas en broek van de mango

10 likes

Picknickkleed (in gebruik als speelkleed op vakantie en in onze tuin) van de HEMA
En slipstop schoentjes influenced door het forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik zie dat je al besteld hebt, maar de jongens jeans die ik de afgelopen jaren gekocht heb vallen langer dan Zara zelfde maat. Shirts vind ik meestal wel op maat/ iets kleiner.

3 likes

Hoe vallen de maten van Stella?

1 like

Dat klinkt in ieder geval goed, liever normaal/te groot dan te klein.

4 likes

Dit jasje voor zoon! :smiling_face:

en deze voor dochter :purple_heart:

17 likes