Show je kinderaankopen #4

Voor de jongste. Van de hema.

Voor de oudste van salted stories.

21 likes

Ik denk een glitch want ik heb nooit Klarna kunnen gebruiken bij Zara. Ik heb op een gegeven moment wel een vaag verzoek om inzage op mijn rekening o.i.d. gehad, dan kon het wel, maar vond dat een beetje ver gaan. Zeker omdat ik vaker met Klarna betaal en nooit achterstanden of gedoe heb.

Voor 5 eu bij de Kruidvat voor als verrassing in het vliegtuig zondag
Leek me wel een vliegtuig activiteit

10 likes

Deze roze short in 92 en 152 :sunglasses:

10 likes

Waar zijn die romperrtjes met ruches en knoopjes van? En die roze badstof romper? Ik wil die ook!

1 like

Dat groene romper pakje had mn dochter vorig jaar. Was echt een van mn favorieten, stond zo schattig!

Heel leuk pakket!!

1 like

Voor het eerst een keer meerdere dingen in de winkel gekocht. Normaal gesproken koop ik alleen sokken nieuw maar de rest altijd via vinted.

Maar dit kon ik allemaal niet laten liggen, zo leuk. Wel een maatje groter zodat ze het aan het einde van de zomer ook aan kan als we op vakantie gaan.

Alles is van de Hema.

En m’n favoriete rompers hebben een update gehad. Dubbele knoopjes waardoor ze nog langer te dragen zijn. :raised_hands:t2:

28 likes

Hele leuke dingen allemaal! Ik ben ook zo blij met deze rompers en fijn dat ze in wat grotere maatjes bijv 86 te koop zijn :smile:

2 likes

Vorig jaar had prenatal dit soort ook :relaxed:

3 likes

Voor de peuter:

3 likes

Ik heb ook de abrikozen-korte broek + shirt gekocht 🥹 te schattig!

1 like

Scapino!

1 like

Die heb ik ook, zijn van prenatal en super fijn, wel van vorig jaar collectie.

1 like

Dat perzik jurkje heb ik ook gehaald. En toen kreeg ik hem nog eens cadeau van mijn moeder en toen ook nog van mijn tante. Allemaal in dezelfde maat dus heb maar wat omgeruild. Wel goed dat ze blijkbaar mijn smaak kennen.

7 likes

Die onderste is zo leuk! :heart_eyes: Zo jammer dat die maar tot maat 74 gaat.

3 likes

I know, ik moet even normaal doen. M’n kind krijgt de komende twee jaar geen kados meer. Maar ik kon het echt niet laten en vind het zelf ook veels te leuk. (Love deze review ook: https://thefairyglitchmother.com/connetix-mega-pack/) Vond ‘m ergens met 20 euro korting… en toen kocht ik ‘m ineens :woman_shrugging:t3:

20 likes

Oh ja na die review wil ik het ook hahahaha :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Bergstein laarzen zijn een NEEEEE! dus maar weer terug naar enfant. :joy:

En poging 10000 tot een passende spijkerbroek.

2 likes

Puma x Haribo

19 likes

Door alle positieve verhalen

12 likes