Show je kinderaankopen #4

Voor plus members vanaf 18:00 vanavond schijnbaar. Morgen voor alle members (of iedereen? geen idee eigenlijk)

2 likes

Ah! Geen plus member kennelijk. Heb mijn mandje vol dus hoop dat er wat overblijft

2 likes

Ja hopelijk is er niet teveel uitverkocht maar volgens mij valt dat wel mee bij h&m.
Nu is het ook bij €30 aankopen, misschien morgen vanaf €50 ofzo. Dat deden ze laatst zo.

Ah goeie, heb mijn bericht even bewerkt!

1 like

:money_with_wings: als ik dit topic open en daardoor hm app open.

Samenvatting

Moet nog vestje voor de baby en zomerschoenen. Maar eerst die voetjes opmeten van beide

3 likes

Wij hebben draadloze kinderkoptelefoons van action. Werken prima!

1 like

Rosa heeft die fluffy jas ook, ze is helemaal fan!!

Heb gisteren besteld :sob::sob:

1 like

Voor de baby (na het hele speengesprek in het andere topic toch maar even proberen of ze deze beter pakt als die van dyfrax).

12 likes

Ook maar wat besteld voor de zomergarderobe van mijn dochter. Geinfluenced door de H&M sale!

3 likes

Opnieuw bestellen, heb ik ook gedaan :sweat_smile: scheelt toch wel 40 euro.

Van H&M

9 likes

Is die h&m sale voorbij of? Ik ven member maar zie. Niks van een member sale

3 likes

Bij Reserved midseason sale met nog 20% extra korting.
Is voor komende najaar/ winter :wink:

Voor oudste

Voor jongste

7 likes

Ik twijfel tussen de Micro step (€119) of de step van EVO (€24, Oa bij action te koop)

Is de Micro echt beter? Want dan betaal ik met liefde meer. Maar als ze hetzelfde zijn dan ga ik voor de goedkope haha. Iemand ervaring?

1 like

Wij hebben die van action voor onze 2-jarige en is echt een prima goed ding voor dat geld!

3 likes

Hier altijd stepjes van de action gehad ging prima nooit klachten gehad

2 likes

Wát aan een step kan zo goed zijn dat het dat prijsverschil waard is? Ik zou voor de goedkope gaan. Bij decathlon heb je ook zulk soort trouwens, die zitten er qua prijs tussenin (en met lampjes!)

4 likes

Wij hebben een simpele van de decathlon. Ben echt te gierig zoveel aan een step uit te geven.

3 likes

Wij hebben uiteindelijk wel de micro gehaald. Ook met die lichtgevende ballen aan het stuur haha.
Kind is er dolgelukkig mee en gaat echt als een speer. Geen idee of die echt beter gaat dan een goedkopere, maar hij rolt wel als een zonnetje.

2 likes