Toevallig vorig weekend vergelijkingsmateriaal gehad omdat we iemand op bezoek hadden met een ‘goedkope’ step en die rolt inmiddels (was ruim een jaar oud) toch wel echt minder soepel dan de Micro steps na bijna dezelfde periode. Ik ben dan ook wel echt lyrisch over de Micro.
Maar of het het prijsverschil waard is moet ieder voor zich bepalen denk ik.
Ik heb een picknickkleed bij de action gekocht, ze hadden 4 designs.
En peppa pig versiering voor de 1e verjaardag, ze kijkt nooit de filmpjes maar herkent die big van haar tandenborstel.
Bedankt voor alle antwoorden! Kwam nu degene van het plaatje tegen in de aanbieding voor €84. Nog steeds een hoop geld natuurlijk, maar twijfelde of hij het waard was.
Toch maar besteld. Ze krijgt hem van de zomer voor haar tweede verjaardag.
Wij hebben die van de action en die is gewoon goed! Wordt veel gebruik van gemaakt.
Wij hebben er ook eentje van de dechatlon, maar daar staan de wielen wat schever en kan je minder hard mee aldus mijn kinderen. Verder prima ding.
Krijg je geen spijt van. Wij hadden de opa’s en oma’s gevraagd om een bijdrage te doen voor de step. Dan kregen we ook geen speelgoed waar we niet op zaten te wachten.
Ook geinfluenced door de korting bij H&M
Had een aantal items in mijn favorieten staan, dus een groot deel daarvan maar besteld voor de zomergardrobe. Hij heeft al heel veel t shirts en spijkerbroeken. Moet nog wel ergens korte broeken shoppen, maar misschien doe ik dat ook wel op Vinted. Kon net geen goede sets met 3 broeken vinden bij H&M en 5 vind ik teveel.
En aangezien hij nogal geobsedeerd is door graafmachines, deze longsleeves ook maar besteld.
Oh die zilveren laarsjes is dit allemaal h&m?
Nee van zara!
Ga ze eens aan de dames hier laten zien, ik zie ze er al helemaal op rondlopen haha (maar ze hebben inmiddels beiden een zeer sterk eigen idee van wat ze wel/niet aan willen)
Haha ik ga vast klaarstaan
Haha ik snap niet zo goed waarom dit onderscheid soms wordt gemaakt idd, is toch allemaal inwisselbaar