Ja is dat kut met een zandbak? Ligt je hele huis dan continue onder?
Toen m’n dochter een dreumes was zat ze van top tot teen eronder vaak. Ze gooide het over zichzelf heen etc. Dus ik vond het ook vreselijk.
Vind het bij ons reuze meevallen, al helpt het dat ze op de opvang een soort Even stampen even springen ja ja liedje hebben geleerd wat ze altijd bij de deur doet
Deze bakfiets en dan de bak in de donkergroen kleur zoals de foto.
Nu nog marktplaats afspeuren voor peuterzitjes
Ik heb vorige week ook een bakfiets gekocht, mijn dochter vraagt er al heel lang om maar ik vond het onzin met 1 kind. Toch overstag gegaan voor een tweedehands elektrische, kind is zó blij en ik vind het eigenlijk ook wel makkelijk om al je zooi in te gooien
Hier nu ook een kind een kleuter. Maar verwachten nog een kindje en ik ben Gastouder. Ik kan gewoon echt niet goed met mijn kleuter fietsen. Ben heel klein
Met twee kinderen en als gastouder lijkt het me helemaal ideaal!
Baby kruipt nu sinds vandaag dus moeten toch af en toe een box als je alleen met haar bent en even wat moet doen in andere kamer of tuin ofzo.
Inklapbare box van Ding
Wat een leuke puzzel! Ik kom wel niet op het spelen in regen met een A, de vogel met een Q en de trein met een W (wagons?)?
Haha ik kijk hier ook altijd naar en ik had deze gevonden: Quetzal (vogel) - Wikipedia
En misschien attire voor A? Maar dat vind ik wel vrij vergezocht. De W lijkt me inderdaad wagon(s). En de orca heeft een verkeerde kleur toch?
Ik dacht Ocean voor de O? Want lijkt me idd meer een walvis dan een orca. Zal wel een Quetzal zijn dan ja, nooit van gehoord! Attire dacht ik ook aan en dat moet bijna wel, maar lijkt me wat vergezocht voor de doelgroep, dan kun je toch wel een herkenbaarder woord bedenken haha?
Oohhh duhh.
Misschien de A van anorak.