Ik had ook geen groeiecho’s en alleen een liggingsecho en er is nooit iets gezegd over hoe groot ofzo.
Alleen lange benen. Dat klopte wel, maar alsnog lange benen in maat mini. Had alleen maat 56 in huis, maar 50 is zo bijgekocht.
Echo’s in het laatste trimester zijn notoir onbetrouwbaar in het vaststellen van gewicht, ervaren verloskundigen ‘op de hand’ geven een veel betrouwbaardere voorspelling.
Ik kreeg allemaal groeiecho’s en een suikertest omdat ik veel vruchtwater zou hebben, die metingen varieerden van p50 tot p95 tot p45 met 2x te veel vruchtwater tot precies goed vruchtwater tot ‘net een beetje ruim’ vruchtwater. Mijn verloskundige zei de hele tijd ‘ik geloof er niks van, dit voelt als een precies gemiddeld kind met normaal vruchtwater’. En uiteindelijk was hij bij z’n geboorte precies p50.
Lange benen kreeg ik bij de 20 weken echo al te horen en was te verwachten want m’n vriend en ik hebben allebei stelten. Heb dus ook maar geen broekjes of pakjes met voetjes gekocht!
Ik hoor dit veel van andere zwangeren inderdaad, die groeiecho’s gaan alle kanten op steeds! Vind het ook wel prima dat er niet gehannest wordt tot de liggingsecho, imo een geruststelling dat alles zo goed gaat en ik heb volledig vertrouwen in m’n vk.
We zien het allemaal wel als ie er is. Heb bewust in maat 50 bijna alles op Vinted geshopt met 1 of 2 leuke nieuwe setjes, als hij er snel te groot voor is kan het zo naar die stichting voor babyspullen.
Oke, plannen voor de babykamer:
Dit behang voor op één muur
Overige muren worden groen (nog niet helemaal uit over de tint)
Voor op de inbouwkastdeur
Die plank met die beer is fantastisch! Waar komt die vandaan?
Next! Helaas nu wel uitverkocht, maar misschien dat ie nog op voorraad komt!
Haha o yes! En die geluiden zijn te handelen? Haha. Hoop dat onze baby het ook leuk zal vinden. Hij is nu zo met grote ogen aan het kijken naar van alles om hem heen, zo lief
Er zitten 2 volumestanden op dat scheelt al en anders beetje doorzichtige tape over de gaatjes waar het geluid uitkomt… doet wonderen
en die vogel zit zo hoog, duurt nog wel ff voor baby daarbij komt (en hem eruit krijgt hij zit ook goed vast).
Hier iig ook een hit
@Foucher heel gaaf zo bij elkaar! En die plank, geweldig!!
Heel leuk ook dat behang! Waar koop je dat? Ik zie bij Google Lens verschillende opties namelijk…
Ik heb het via summergray besteld!
In Frankrijk wat zomerkleertjes gekocht van Du pareil au même. Nog 40% korting op de outletprijs!
Blijf het wel bizar vinden dat in Frankrijk maat 86 voor 24 maanden is (mijn baby is nu bijna 1 ok, wel bovengemiddeld groot, maar alsnog).
Mijn (50% Franse) kind had inderdaad maat 86 toen ze twee was
Mijn zoon van 3 jaar en een paar maanden heeft ook nog steeds truien maat 86. Ze beginnen nu wel kort te worden
Is mijn kind dan echt zo’n reus, ze zit nu al een tijd in 80? Ze is ook nog half Aziatisch, al is mijn man wel lang voor waar hij vandaan komt. Als mijn schoonzussen haar vasthouden lijkt ze idd een reuzenbaby.
Haha mijn dochter bijna 15 min zit in 74/80 (meer 80 nu). Ze is wat magerder vw ziek zijn. Maar wel lang.
Mijn baby van 10.5 maand zit ook al enige tijd in 80 hoor, soms zelfs al 86
Mijn baby zat met 1 jaar ook in maat 80, soms 86. Nu met 1,5 jaar maat 86 maar heb voor het voorjaar 92 gekocht, dat past soms ook al. Is volgens mij gewoon gemiddeld hoor!
Mijn baby is net 9 maanden en zit in 80-86 van tops en van broeken 86-92. Mijn eerste zat met haar 1e verjaardag ook in 92. Grote babys.
Maar wat maakt het uit welke maat ze hebben als het maar past toch.
Trouwens ik bestel weleens bij Kiabi en dat is Frans, dan staat er binnenin de kleding 36 maanden terwijl het maat 92 is. Ze overdrijven daar heel erg ofzo of die kinderen zijn daar allemaal heel klein?