Show je kinderaankopen #4

Ik vond de pakken van de Lidl die ze vaak in de winter verkopen ideaal. Hoop eigenlijk dat ze dit jaar er weer zijn

2 likes

Heb ze vandaag zien liggen bij Lidl

2 likes

Dank, ik ga morgen het proberen te scoren en stiekem hoop ik dat er veel sneeuw komt deze winter

Met 25% korting bij Nike als je member bent met de code WIN22

8 likes

Zara

11 likes

Met gratis newborn set, dankzij tip in het BF topic! Grotendeels gekregen van m’n schoonouders :relaxed:

17 likes

Een voedingskussen van Snoozzz. Daar hebben ze nu Black Friday korting van 20%. Ik zat erop te wachten want slapen begint nu een beetje oncomfortabel te worden.

image

6 likes

Hoe filteren jullie op vinted?
Ik zoek bijvoorbeeld kleding in maat 68, maar de een zet de kleding onder 62-68 en de ander onder 68 - 74 en ze zetten er dan vaak ook niet bij welke maat het daadwerkelijk is, ook op de foto is dit dan niet te zien.
En hoe kan je filteren op land? Ik wil bijvoorbeeld alleen uit Nederland kopen.

2 likes

Dit wil ik ook weten
Qua maat doe ik in de zoekbalk vaak het getal typen omdat sommigen het wel in de omschrijving zetten

2 likes

Volgens mij kan je niet filteren op land of bv. stad.
Wat ik ook een groot gemis vind.
Eventueel kan je het wel bij je zoekterm zetten en dan neemt hij volgens mij wel vooral items uit die regio

2 likes

Die dubbele maatcategorieen vind ik zo irritant he. Doe gewoon 1 maat per filter en dan de optie om er 2 aan te vinken voor dingen met een dubbele maat ofzo.

Ik zet het er altijd nog bij in de omschrijving of foto waarop de maat zichtbaar is, want inderdaad is het maat 62 of 68? Maar veel doen dat niet. Als ik iets echt leuk vind neem ik wel eens de moeite een berichtje te doen om te vragen naar de maat. Maar als het iets is wat meerdere mensen aanbieden (was nu bv opzoek naar basic zwarte broekjes voor baby) is het jammer voor degene die de maat niet goed erbij zet en op naar de volgende.

Oke hier heb je dus niks aan, behalve dat je niet de enige bent die hier tegen aanloopt.

7 likes

Haha ja dat zou veel beter zijn! Zelf zet ik altijd in de ‘titel’ of ja hoe noem je dat haha meteen de maat waar het omgaat.
Ik heb nu steeds dat ik denk oh leuk is het maat 62 of 74 :unamused:

2 likes

Jaa dit vind ik ook zo’n ergernis! Waarom ook echt? Bij volwassen maten doen ze het niet

2 likes

Je kan filteren op stad/plaats, land weet ik niet. Als je bijvoorbeeld eerst zoekt op amsterdam, en dan later met de filters je zoekcriteria aanscherpen. Voila!

1 like

Deze en eentje met letter armbandjes maken, maar die zie ik even niet meer op de site van de Hema. Dochter is nog te jong om de kraaltjes er zelf aan te maken maar daar help ik dan bij. Kan ze wel zelf uitkiezen en samenstellen, denk dat ze het fantastisch vindt want ze loopt de hele tijd met mijn armbanden, haarelastiekjes (als armband) en speel kettingen. Alleen die armbanden vallen de hele tijd af dus zo kunnen we er eentje op haar maat maken. En ik hoop dat ze er dan voor mij ook eentje wil maken :heart: kijk daar al helemaal naar uit.

Schoen kadootje, ligt nu klaar in haar schoen (slipper :thinking:) Maar afhankelijk van of Just Dance nog bezorgd wordt, swapt mijn man morgenochtend het kado nog even om en krijgt ze de armbandjes bij een andere keer schoen zetten.

4 likes

3 likes

LEF2E
Ben er nog niet over uit of dit een aankoop voor mijn kind of voor mezelf is. Zwaar afgeprijsd bij de Bijenkorf ben helemaal gelukkig.

18 likes
17 likes

(Bijna) twinnen met mn kind. Helaas volwassen niet in donkerblauw.

Ooit door een forummer hier getipt en kreeg mail dat weer op voorraad is.

3 likes

Kind heeft schoenen

16 likes