Show je kinderaankopen #4

Jeugdsentiment!:heart_eyes: Hier zelf vroeger zo veel mee gespeeld haha.

Intertoys ook goede aanbieding op een aantal frozen artikelen :raised_hands:t2: Deze 2 voor Sinterklaas of kerst met 50% korting.

2 likes

Deze hebben wij ook en de 3-jarige speelt er echt dagelijks mee.

3 likes

afbeelding
Een cadeau voor ergens in de december maand. Denk dat hij dit fantastisch gaat vinden!

En deze omdat ik slaapzakken blijf wassen omdat hij elke nacht doorlekt.

8 likes

Ik zag niet dat je reageerde, dus ik dacht dat je het had over het frozen speelgoed hahaha. Was echt even in de war :joy:

5 likes

Van de sint

11 likes

Hahaha. Ik was er heeeel vroeg bij :sunglasses::baby:t3:

Heerlijk :stuck_out_tongue:

12 likes

Aaah wat schattig :heart_eyes: Dit wil ik ook! Zowel voor zoontje als voor mezelf haha.

4 likes

Ski kleding voor de middelste voor in februari :ok_hand:t2: en een kerst outfitje voor de jongste

8 likes

Zoooo leuk! Het lievelingswoord van mijn zoontje is giraf, dus eigenlijk wil ik hem ook nu haha

2 likes

:crazy_face:

6 likes

Heb je al eerder ski kleding gekocht van zara? En vind jij een losse broek + jas fijner? Wij gaan ook in januari en vorig jaar was ze echt nog heel klein. Maar nu loopt ze natuurlijk door de sneeuw enz dus weet niet zo goed wat handig is

1 like

Ja de oudste heeft vorig jaar geskied in haar Zara pak en was heerlijk warm. Wel met nog thermo eronder. Ik zelf vind een jas en broek makkelijker als ze zindelijk zijn ivm het plassen, bij een kindje met luier een totaal pak weer handiger, omdat er dan echt garantie is dat er nergens sneeuw bij komt.

3 likes

Wij ook niet, maar die skibroeken zijn in de winter echt ideaal. Gewoon die broek over de kleren heen + de winterjas.

1 like

Wij doen geen cadeaus met Sint / Kerst, maar mijn vriend kwam gisteren wel ineens spontaan hiermee aanzetten na het boodschappen doen:

Vooral het blauwe treintje dat op batterijen werkt en kan rijden, is geliefd!

19 likes

Bij de Praxis! Ze liggen bij ons bij de kassa (€8,- per stuk volgens mij)

2 likes

Om een aankondiging te doen met Sinterklaas :sparkles:

60 likes

Wat leuk, gefeliciteerd!

4 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd! Dit was echt een van de betere boekjes bij mijn zoon, toen ik vorig jaar zwanger was.

1 like