Ik heb echt veel gekocht, maar ik had net het geluk 1 kraam te hebben met kinderkleding in mijn smaak. In totaal 26,50 eu betaald.
Versiering voor de verjaardag van m’n dochter
Traktatie voor op de opvang
En dan doe ik er nog iets lekkers bij de voor de kinderen
Allemaal van tuf-tuf
Wow, wat veel voor de traktatie misschien is onze opvang heel low-key met traktaties maar dit zou bij ons verdeeld worden over 4 verjaardagen
Haha ja ik wilde er een keer iets leuks van maken .
Nu is het niet echt een opvang, maar een gastouder. Dus in principe zijn er maar 5 kinderen inclusief haarzelf
Voor zoontje die toe is aan een net iets moeilijkere puzzel als dat we al hebben:
Voor beiden, voor de helft van de prijs gevonden!
Ik zou hier ook echt niet blij van worden eerlijk gezegd. Zoveel plastic meuk die in de vuilnisbak beland.
Jeetje ik hoop dat je kan slapen vanavond
Ja het is veel, maar juist leuk om je kindje af en toe te verwennen toch? Denk dat je dochtertje hartstikke blij gaat zijn
Super leuk hoor. Ik weet dat mijn kind heel enthousiast zou worden als ze dat als traktatie zou krijgen. Al die ‘plastic troep’ die ze bij traktaties krijgt, speelt ze juist best vaak mee.
Reserve variant
Is van jellycat! En ja hij is echt heel lekker plomp
Die asperge 🥹
Ze hebben ook heel veel plantjes! stiekem wil ik mijn vensterbank vol zetten met plantjes knuffels haha
Ik kan niet stoppen met lachen om die (gepelde) garnaal whahah dat gezicht en dat lijf
dit wil ik wel hoor als kraamcadeau
Hahahahah ja echt geweldig
Zit nu op die website (voor het eerst) en ik wil ALLES echt de meest random knuffels staan erop hahaha, heerlijk dit
Die garnaal is echt een topper want aan die voelsprieten kun je lekker friemelen
Wij hebben die garnaal en die wordt altijd in het poppenbedje gelegd en krijgt een flesje voor het slapen hahaha.