Show je kinderaankopen #4

Start gemaakt met de lente/zomer garderobe.

Vinted:

Dilling wol/zijde rompers (vandaag met korting)

Hema:
Citroenen zonnebril (geen plaatje) en deze broek

En bij Zeeman

En dit boekje wat hier laatst getipt werd (nog niet binnen dus ben heel benieuwd wat ze we van vindt)

7 likes

Hahahah die asperge :sob::sob: ja hele leuke rare knuffels hebben ze. Maar sommige zitten dus niet vast in het assortiment dus dat is wel een beetje lastig als ze een favoriet hebben

4 likes

Dat eerste woordjes boek is bij onze dreumes echt zo’n favoriet. Soms achtervolgt ze me net zo lang met dat boek totdat ik met haar ga ‘lezen’.

En wij hebben ook de Jellycat garnaal :sunglasses:

2 likes

Nooit verwacht dat ik een moeder zou worden waarvan haar kinderen crocs dragen. Maar hier ben ik. Ze lijken me wel mega handig voor in de tuin. En naar zwemles voor mn dochter als ze oooooit nog van die wachtlijst af komt.

Wel een tipje want ze zijn nu maar €20 bij kruidvat en alle maten waren er nog.

12 likes

Vandaag €20 korting op Bol!

image

Box en boxkleed

image

17 likes

Oh wauw dat boxkleed!!! Past volgens mij ook perfect bij het thema van jullie babykamer toch? (Als ik nu de goede in gedachte heb).

2 likes

Ik wil zelf deze slaapkamer :heart:

2 likes

Dat boxkleed heb ik ook (toch nog een beetje pimpelmees voor ons hahaha), zo mooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha ja klopt! We hebben ‘m ook op de muur in de babykamer. Ben er nog steeds echt super blij mee.

@Foucher blijft echt een mooie print he!

2 likes

Haha ik heb het boek vandaag ontvangen en het is veel groter dan ik dacht. Dus geen boekje, maar BOEK :grin: Extra leuk!
Net al een eerste keer “gelezen” met de baby van 10 maanden, en ook zij was enthousiast.

4 likes

Ik toen ze nog een baby was: “ik koop niet te veel roze en ook gewoon van de jongensafdeling”
Nu ze een mening heeft: “ik draag alleen roze of paars”
Ik die met m’n ochtendhoofd geen zin heeft in discussies:

21 likes

H&M

Kidsdepot

Little Dutch

Alleen nog ophangen en dan is de babykamer echt af. Ben zo blij met hoe het geworden is 🥹

18 likes

Hahaha zo herkenbaar. Ik zie hier altijd zulke leuke kleding voorbij komen. Maar daar kom ik echt niet mee weg. Hier is het glitter, roze en unicorn. Moet echt 3 keer schriftelijk goedkeuring hebben voordat ik iets kan kopen.

7 likes

Allemaal via Vinted!

11 likes

Zeeman (jurkje)

8 likes

Mutsje staat echt super schattig :face_holding_back_tears: en we kunnen bijna aan project peuterbed beginnen.

5 likes

Waar is het zonnepetje van?

1 like

Wat een schattig petje!

3 likes

Maximo

6 likes

10 likes