Show je kinderaankopen #4

Super blij mee, staat zo leuk in z’n speelkamer!

Bloed, zweet en tranen om dat ding in elkaar te zetten (had er eerst ook nog 1 die al kapot was dus moest terug met huilende peuter want hij begreep er heeeelemaal niets van), maar het is gelukt!

11 likes

Aldi! Sinds vandaag verkrijgbaar voor €60! En ze hebben ook nog een driehoek vanaf 3+ en zo’n nep Wobbel, maar die laatste zag ik niet bij de Aldi waar ik was.

6 likes

5 likes

Deze is weer op voorraad! Heb m direct ook besteld, echt een fantastische plank!

3 likes

Oh thanks voor deze code! Onze oudste heeft nieuwe sneaker nodig en wil graag weer dezelfde Nikes als die ze vorig jaar had dus ga straks even kijken of ze die ook in haar maat hebben.

4 likes

Alles leuk! Waar is de roze/ paarse bloemen jurk van?

3 likes

Alles van babypark

9 likes

Vintedaankopen voor de verjaardag van de oudste, kunnen haar zusje en broertje dan geven. Ze krijgt nu eindelijk echt eigen wensen, dus extra leuk.

Hier hebben we al een set van, maar ze vraagt al een paar maanden om meer.

Ze speelt nu bijna dagelijks met mijn oude Barbies en barbiespullen en is tot de conclusie gekomen dat een keuken en auto ontbreken. Auto heeft ze aan oma gevraagd.

En niet via vinted (wel gekeken maar de meeste waren zelfs zonder verzendkosten al duurder dan een nieuwe)

Een Barbie Fashionistapop met vitiligo. Dat heeft ze zelf ook, dus stukje herkenning hopelijk.

67 likes

Memory unlocked met die koelkast, echt super gaaf. Ik wil weer kind zijn en ermee spelen :joy:

11 likes

Wat goed dat dat er is!

3 likes

Ja echt tof zeg! :heart_eyes:

1 like

Ja vind het stiekem zelf ook erg leuk haha! Ik heb echt zoveel bewaard daarvan, heb daar jarenlang meegespeeld.

@Schorem @Sproetjes ja goed he! Ze hebben ook Barbiepoppen met een beenprothese, die in een rolstoel zitten, allerlei lichaamsvormen, veel meer andere haarkleuren dan vroeger etc. En las laatst dat er ook een met uiterlijke kenmerken van het Downsyndroom komt.

7 likes

Ja wij hebben de Barbie met alopecia. Hun tante heeft alopecia, dus vond het wel passend ook

4 likes

Carter’s

14 likes

Ik twijfel ook over deze. Tot welke leeftijd is dit leuk denk je? Mijn dochter wordt 2 en speelt in de speeltuin op al die grote dingen dus zal dit niet saai zijn?

Ik denk inderdaad dat het heel erg per kind verschilt. Mijn zoontje is net 2 maar motorisch niet zo snel. Voor hem is het dus super leuk, zelfs nog een beetje moeilijk.
Voor jouw dochter is het misschien al te simpel dan ja. Je had ook een hogere klimdriehoek die vanaf 3 jaar is, misschien is dat leuker voor haar?

1 like

Van Prenatal

Had nog een heel leuk flared broekje gezien, maar weet niet of dat handig is voor een baby. Kruipt misschien teveel omhoog of valt dat wel mee?

1 like

Die Barbie wat mooi :pleading_face:

Wat voor speelgoed is dat eerste, een soort autobanen?

1 like

Is pas voor het najaar/winter, maar er was een sampe sale, dus ja :woman_shrugging:

13 likes

Ik kreeg een Insta ad voor TerStal, 30% korting op alles, en zo geschiedde. Nog nooit wat gekocht dus ik ben benieuwd naar de kwaliteit.

10 likes