Waytoplay. Wegdelen inderdaad. Van flexibel materiaal dus leg je bv ook ergens overheen, mag nat worden, kan ook buiten gebruikt worden.
Wasbare luiers! En wat voorgevormde luiers en boosters
Is dit slaapzakje in deze maat een goede aankoop of een miskoop? Heb het bonnetje nog dus wees aub eerlijk met me haha.
Ik weet dat baby’s de eerste weken (?) niet in een slaapzakje mogen maar voor daarna lijkt het me handig (nog even daar gelaten dat de baby dit maybe niet wil maar oké). Baby wordt geboren in oktober/november. Maar is deze maat dan te klein als ik m ga gebruiken en ruil ik m beter voor een grotere? deze was nu 50% afgeprijsd dus kon m niet laten liggen…
- Goede aankoop
- Matige aankoop maar voor 15eu prima
- Miskoop (vanwege de maat)
- Miskoop (vanwege het product)
0 stemmers
Mijn kind was ook van oktober en heeft deze slaapzak in deze maat lang aan gehad! Even teruggekeken: ongeveer van december tot mei (de laatste weken zonder mouwen)
Matig, want ligt denk ik aan je baby of dit goed werkt? Mijn baby sliep alle nachten in zo’n love to dream pakje (armen omhoog maar vast). Maar prima, want altijd handig om iets extra’s te hebben of bijv bij oma/opa/kdv mocht je m daar al geregeld gaan brengen mocht dit snachts niet de voorkeur hebben.
En verder heb ik geen Hema slaapzakjes gehad, maar over het algemeen valt alles Hema bij mij groot. Dus wss kan ie wel iets langer mee
Goeie aankoop want 50% afgeprijsd. En hij is lekker warm, valt best ruim dus zal de maat ook goed zijn. En mocht het niet werken kun je zo’n winterslaapzak ook best goed weer verkopen.
En die print is ook gewoon super leuk
Ja toch babykamer wordt ook bosdieren thema met vosjes en beertjes en uiltjes dus past helemaal haha
Goede aankoop! Mijn zoontje is vandaag 1 maand en slaapt sinds afgelopen week al in een slaapzak, omdat hij zichzelf naar het hoofdeinde van zijn bedje manoeuvreert en het dan koud krijgt🫠 Dus wellicht dat je hem al wat eerder kunt gebruiken, en anders lijkt 'ie me inderdaad ruim genoeg om later te gebruiken!
Ik heb geprobeerd dit te googelen maar krijg geen duidelijk antwoord, waarom mag dit niet?
Prima aankoop hoor, mijn eerste is ook van oktober en heeft de slaapzak in deze maat maanden aangehad! (Al ligt het wel een beetje aan je baby of die bijv. niet liever ingebakerd slaapt, maar voor de helft van de prijs lijkt me die gok het waard)
Oh dat dacht ik want lees dat op veel websites
Vanaf ongeveer 2 à 3 maanden kan je je kleintje in een slaapzak leggen (60/65cm). Daarvoor raden we aan een inbakerdoek te gebruiken, om zoveel mogelijk het gevoel van de baarmoeder na te bootsen en je baby’tje een warm en veilig gevoel te geven.
Welke slaapzak gebruik ik wanneer voor mijn baby? – Lioloko
Maar heb geen hele diepe research gedaan dus kan ook best zijn dat t niet klopt
Mijn baby’s sliepen allebei rond 3 weken oud in een slaapzak. Zolang je zorgt dat de nekopening niet te groot is (dus eventueel een steekje zetten als het wel zo is) zodat ze er niet in kunnen zakken is er niets aan de hand lijkt mij?
En qua geborgenheid verschilt heel erg per baby waar hij/zij behoefte aan heeft en of inbakeren nodig is. Ik heb bijvoorbeeld nooit ingebakerd.
Die van ons lagen ook binnen een week in een slaapzak. Want ze bewogen echt te veel voor een lakentje… rolde ook op de zij, als ze voeding wilde lol.
Met veilig samen slapen vond ik dit ook snel een uitkomst (omdat je dan geen dekbed gebruik).
Maar misschien ligt jouw baby wel prins(es)heerlijk onder een dekentje. Maar dan is het voor deze prijs helemaal prima aankoop denk ik zo!
Voor op de opvang is dit ook ideaal. Mocht dat het geval zijn.
Daar moest ons kindje in een slaapzak, terwijl hij thuis ingebakerd sliep. Dan is met mouwen en dikker fijner om af te bouwen
In tegenstelling tot de baby van @Feather paste mijn kleine novemberbaby nog tot vier maanden in een slaapzakje voor 0-3 maanden, het verschilt zo per kind! De winterslaapzakken van de Hema zijn wel heel warm (3 TOG dacht ik ?) dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Maar ik woon in een relatief warm huis dus voor hier is een slaapzak al snel te warm.
Mighty green. Je hebt ook nog een meer grijs groene, maar vind deze ook al best grijzig.
We hadden hier wel discussie want ik wilde eigenlijk de gele, maar ben overgehaald voor deze omdat qua vies worden het makkelijker is en voor de doorverkoop later.
Maar stiekem vind ik geel wel leuker.
Een goede aankoop vanwege de prijs! En sowieso handig om een slaapzak achter de hand te hebben.
In mijn geval heeft mn dochter alleen maar ingebakerd geslapen met de Puckababy. Eerst de piep en daarna het afbouwen met de mini (of andersom?). We hadden er van te voren nooit over nagedacht maar hadden dat toevallig tweedehands van een vriendin gekregen. De slaapzakken die ik had gekocht waren allemaal dus niet meer nodig ;). Vanaf 62 volgens mij wel slaapzak gebruikt toen de Puckababy te klein werd
Ik wil graag ongevraagd advies geven . Via de Facebookgroep wasbare luiers op reis (je hebt Nederland en België). Kan je een newborn proefpakket huren. Dan kan je alle luiers voor 3 weken testen en iemand onbeperkt appen met of het wel goed zit.
Het kost iets van 30€, das echt heel goedkoop. Omdat ze het allemaal vrijwillig doen en is heel handig omdat je kan kijken welk systeem het beste bij je past!