Show je kinderaankopen #4

Nobodinoz tas voor aan de buggy

Snack doosje van rex london

9 likes

Haha al deze kleding heeft mijn zoontje precies ook.

2 likes

Zo’n leuke collectie! Toen ik het mijn man liet zien, zei hij ‘nou dat roze weet ik nog net zo niet hoor’. Maar ik denk juist dat t superleuk zal staan!

3 likes

4 likes

Oh ja het is echt een mooie kleur. Maar mijn zoontje draagt heel veel roze en paars omdat het hem gewoon heel goed staat vind ik.

2 likes

Ja bij de mijne ook! Waar zijn de shirts van?

1 like

Marktplaats voor €5 en nog als nieuw. Ze wilde er nog niet achter gaan staan. Ze loopt wel al achter een poef aan die ze vooruit duwt dus dit komt denk ik ook wel.

7 likes

Zara

1 like

Ik heb net kaarten gekocht voor fenna ramos. Ik keek heel toevallig op haar instagram en ze heeft echt net aangekondigd dat ze de theaters in gaat. M’n dochter vindt haar al zo lang leuk. Gaat ze zo geweldig vinden :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Oh leuk, ik ga ook ff kijken of ze hier komt!

1 like

9 likes

Thanks voor deze tip. Heb direct kaartjes gekocht. Ze is zo mega fan van Fenna.

2 likes

Ik heb dus nog nooit flessen en spenen vervangen en ik las hier dat dat eigenlijk moet.
Dus ipv dr brown heb ik nu van deze de starterset gehaald. Ik hoop dat ze fijn zijn, want het is wel makkelijker schoonmaken dan met al die losse onderdelen van de brown.

3 likes

@Ludo vriendinnen van mij zijn helemaal lyrisch over Hegen haha. Volgens mij is dat wel fijn spul.

Autostoeldekentje

Autostoelhoes

image

XL hydrofiele doek

Monddoekjes

image

ByKay draagdoek

Elke keer als ik denk ‘nu heb ik écht alles in huis’ komt er toch weer wat bij :smiling_face_with_tear:

7 likes

Oh dat is wel fijn om te horen, want begon al een beetje te twijfelen aan de aankoop.

Ze zijn iig heel mooi!

Ja vond ik ook. Het was wel een beetje een impuls aankoop omdat mijn baby al een maand de borst weigert en ik heel de tijd moet kolven en flesjes geven en daarna die hele zooi schoonmaken.
Maar sinds ik de flessen heb besteld heeft ze weer drie voedingen aan de borst gedronken. Oh well…

2 likes

Nou ik vroeg laatst aan vriendinnen wat zijn nou handige flesjes voor als borstvoeding niet lukt en toen kreeg ik de volle reclame van ze haha. Je kan die speentjes blijkbaar ook nog vervangen om er tuitbekers van te maken, je kan er fruit/whatever in doen met een dekseltje erop, ze stapelen makkelijk, ze kunnen in de vaatwasser… Leek wel alsof ze aandelen hadden :joy:

1 like

Dat kunnen alle flesjes toch wel?

1 like

Geen idee, m’n baby moet nog geboren worden en wil in principe borstvoeding gaan geven dus heb me verder (nog) niet heel erg verdiept in de wereld van babyflesjes. Waarschijnlijk dan een onzinnig voordeel dat ze genoemd hebben.

1 like