Jaa, alleen is er nog ruimte over. Dus denk dat ik nog een pak bij moeten halen. Ik dacht 1 pak per la maar dat is niet genoeg.
Bij mij past het er ook niet in hoor. Ik vul het nu met troep achterin 🫣
Wij waren volgens mij 5 of 6 pakken kwijt voor de hele kast.
Je moet er af en toe een gat tussenlaten wat dan voor een natuurlijk “vak” zorgt! Zo doen ze het in de showroom ook haha
Ik heb smalle plastic bakjes gekocht van de action waardoor het wel past. Schuiven die bakken ook niet meer. @coco
Volgens mij heb jij echt heerlijke kinderkleding en speelgoed. Valt mij altijd op
Wat lief, dankje! Ik vind kleurrijke dingen heel leuk maar vind het wel echt een zoektocht. Gelukkig heeft m’n zus een iets grotere baby en dezelfde smaak, dus ik krijg een hoop van haar!
Een hele blije peuter hier
Toch maar voor praktische sandalen gegaan waar ze goed mee buiten kan spelen ipv de mooie leren exemplaren die ze met de gesp toch niet zelf dicht kan krijgen en alleen maar voor frustratie gaan zorgen.
Gehuurd voor zijn 3e (!!) verjaardag We gaan het ruim 3 weken eerder vieren omdat ik uitgerekend ben een dag voor zijn verjaardag maar nu komt het alleen maar nog sneller dichterbij ofzo. Hij wou ook perse dezelfde als vorig jaar, dus we gaan weer voor een dino thema.
Zoooo cute! Fleurt zo’n verjaardag helemaal op. Mijn zoontje heeft ook paar jaar dino thema op z’n verjaardag gehad. Ik denk zelfs 3x in totaal.
Jaaa, echt dino alles! Ik vroeg wat wil je voor je verjaardag. Een fiets, een DINO FIETSS!
Oke kind
Ik ben echt mega fan van springkussens, doe dit nu al 3 jaar en het is echt top. Jammer dat mijn dochter van januari is en het dan niet handig is. Maar ik wil liever geen kinderen boven en nu zijn ze toch helemaal zoet.
Hoe gigantische tuin heb je dan? Wij hebben best een behoorlijke tuin maar ik zie dit niet passen.
Wij zetten het nooit in de achtertuin, maar juist aan de voorzijde van het huis. Kan hier veilig. Autovrije straat.
@Coco oh! Mijn dochter is ook van januari. Voel me ook wel beperkt in de mogelijkheden voor haar feestje.
had een hele leuke vinted-find met o.a.
en 3 korte broeken van Target, en nu vraag ik me ineens af, hoe valt dat??
heb ze gewoon op maat gekocht maar geen idee wat ik van Amerikaanse maten moet verwachten
Mijn ervaring met Amerikaanse merken is dat deze vaak kleiner uitvallen