Show je kinderaankopen #4

We gaan toch maar gewoon voor een Hemnes als commode (eeuwige twijfelaar hier :joy:).

13 likes

Goede keuze! Heb zelf de grote gekocht omdat een kledingkast niet past.
In de hemnes past echt veel. Ga je geen spijt van krijgen

5 likes

Ik wilde eigenlijk ook graag de grote, maar die neemt bijna de hele muur in beslag haha (en ben wat beperkter qua kunnen indelen van meubels door een breed raam over een hele muur en een ingebouwkastje tegen een andere zijde). Mja, denk dat de kleinere groot zat is aangezien we die kast dan nog hebben. :sunglasses:

4 likes

4 likes

Omdat hij zo dol is op papa helpen in de tuin.

23 likes

Ik heb geen ruggegraat als hij met zijn liefste gezichtje mama die vraagt.

En nieuwe sandalen voor het mooie weer

14 likes

Van de Zara. Vond het zo schattig omdat het een shortje is!

20 likes

Als cadeau van de baby aan kind 1.
Maar vraag: geef je dat al voor de geboorte of pas als de baby er is??

1 like

Wij hebben het gegeven toen we thuiskwamen met de baby uit het ziekenhuis. Als soort cadeautje van de baby.

4 likes

Mijn plan was om het te geven toen de baby geboren was, maar uiteindelijk ongeveer een week voordat de baby daadwerkelijk geboren is gegeven als stukje voorbereiding. Hij was 1,5 jaar oud dus begreep nog vrij weinig van de situatie en het hele cadeautje krijgen gebeuren. Zou achteraf nog steeds niet weten wat ‘beter’ was geweest met zijn leeftijd en begrip toentertijd.

3 likes

Is dit een ding? Dat je eerste een cadeautje krijgt van de baby? Er gaat een wereld voor me open😂

4 likes

Het schijnt een ding te zijn! We hebben ook een cadeautje uitgezocht wat kind 1 aan de baby gaat geven (een Takkieknuffel ahhhh)

1 like

Ik denk dat de reactie van je kind op een broertje of zusje weinig te beïnvloeden valt met het kopen van een cadeautje.

Verder wel een prima gelegenheid om wat leuks voor je kind te kopen.

8 likes

Voor de babykamer. Allemaal van kwantum
Ik twijfel nog over het wandrek aangezien er geen flesjes inpassen maar die kan ik natuurlijk ook in een mandje zetten op de commode of in de la

43 likes

Misschien vraag ik iets heel doms, maar waarom wil je flesjes op de babykamer bewaren? Is dat voor kolven ofzo? (Ik heb alleen kv gegeven).

Verder: mega leuke spullen :star_struck:

1 like

Ik dacht eigenlijk dat ze flesjes verzorgingsproducten bedoelde haha

4 likes

Verzorgings producten bedoel ik :smiley:. Flesjes shampoo enz.
Maar dat kan net zo goed in de la en het rekje vullen met leuke decoratie

3 likes

O hahaha dat klinkt inderdaad veel logischer :sweat_smile: haha sorry

Ik heb die spulletjes idd in de commode (ook de Hemnes) en op de plankjes leuke decoratie. En de dingen die ik elke dag nodig heb zoals billencreme in een mandje op de commode.

5 likes

2 likes

Ze had een heel schattig tasje maar die is kwijt (zoals alles kwijt raakt). Dus een nieuwe, want ze is er erg verdrietig van (en ik stiekem ook want hij was echt heel schattig).

22 likes