Zomer aankoopjes
ohh waar heb je dat wasbakje vandaan?
ik weet dat hij in die lovevery dozen zit maar die zijn zo duur, hoop nog steeds ergens een goeie dupe tegen te komen
oh thanks, ik ga eens kijken of ze legit zijn
Ik heb er ooit 1 gekocht in de Aldi. Maar daarvan is jammer genoeg het kraantje kapot. Dus ik hoop er ook ooit nog eens 1 te scoren.
Zou dit ook niet op Bol staan?
Ik was deze toevallig tegengekomen in mijn zoektocht naar buitenspeelgoed, volgens mij is die ook hetzelfde? Heb nog nooit besteld bij de webshop, maar de reviews (en levertijd) lijken me betrouwbaar.
Ik had twee jaar geleden zo’n wasbakje van bol.com. Was wel echt prutkwaliteit, na twee middagen spelen was het kraantje al kapot. Heel jammer want mijn kind vond het fantastisch
Bol idd!
Niet alle reviews zijn lovend maar ik vind hem niet heel duur en dus het proberen waard. Gaan er voorzichtig mee doen en hopen dat ie het even blijft doen!
Vind ze zo leuk! En m’n zoontje houdt van met de kraan spelen dus dit moet een succes zijn. Ga ‘m zo neerzetten voor na z’n dutje.
Wat een slim idee!
Wat leuk!!
Zo slim en leuk! Ga het onthouden voor als m’n wasbak het begeven heeft (tot nu toe doet ie ‘t nog haha).
Love die kleur
Met aan de achterkant een witte voering ivm verduistering én isolatie, gezien het nogal warm wordt bij ons in de zomer
Ik wilde eerst voor terra gaan, maar dat stond te hard
Van Veneta
Alles Zaar…?
Ja!