Heb je dit toevallig nog ergens met korting kunnen vinden? Ik aas op de overal
4 kilo en 52 cm. Ik heb een foto van haar op de weegschaal in het ziekenhuis waar je gewoon kunt zien dat ze een dubbele nek heeft
Het jasje valt vooral breed vind ik. Maar ze heeft maat 50/56 wel tot 5/6 maanden kunnen dragen, dus prima. Nu is ze ruim 8 maanden, 10 kilo en draagt ze maat 62/68. Kleding al in 74/80. Scheelt best wel!
Waar je de muziek uit kan zetten, ik word knettergek van de muziek van de mobiel die we nu hebben… Vreselijk… deze heeft meerdere muziekjes en kan dus draaien zonder muziek.
babygym die in 3 standen kan, leek mij fantastisch
Voor de sint mochten we cadeaus kopen en daarbij heb ik wat bijgelegd met de Blackfriday kortingen.
Die mobiel hebben wij ook. De stille functie hebben we al vaak gebruikt.
In de kleuren grey en cognac
In de kleur sheep
Haha wat een leuke bijtring! Die kende ik nog niet
Ik zit al maanden te wachten tot die een normale prijs heeft (was 20€, sorry dat is echt idioot).
Ze hebben ook nog een “to go” kop, maar met deze kan ze nog denken dat ze een kopje net als ons vast heeft.
Met dank aan @appa de Lidl online shop leeggekocht merendeel bedoeld als cadeautjes voor kinderen van vrienden
Eindelijk bedacht wat we de oudste cadeau geven voor der verkaardag. Boerderij+dieren krijgt ze van opa, de schommel van ons
Met 50% korting bij Lidl via de Lidl Plus app
En meteen nog maar een Black Friday aankoop die sowieso van pas komt: huidige schoenen in een andere kleur in een maat groter
De baby had nog wat warme basics nodig
En de peuter ook
En ook vast wat cadeautjes voor verjaardag/sinterklaas/kerst