Show je kinderaankopen #4

In de beschrijving en reviews staat van wel, maar we hebben de jas nog niet binnen.

2 likes

Voor in de zak :sunglasses:

6 likes

Heb nu een hema kleed dat blijft pluizen

8 likes

Ohhh waar is deze van?

1 like

Van tapis petit! En het is het ‘tim’ vloerkleed

4 likes

Yay had dat zwarte setje al op het oog maar die was uitverkocht. Nu ineens aangevuld voor 30 ipv 50 :balloon:

5 likes

Haha wilde dit ook posten

Voor de jongste

4 likes

Mijn zara bestelling is bezorgd. Drie broekjes in maat 86 besteld. Ik weet dat de maten bij zara een beetje verschillen per model maar dit is wel heel extreem :joy:

17 likes

Haha bizar, en geen van beiden lijkt op 86 zo te zien :sweat_smile:

1 like

De ‘kleine’ broekjes zitten gelukkig wel goed. De andere staat vast heel leuk over een jaar of twee.

3 likes

Door @Karl_Lagerfeld geïnspireerd om een nieuw kleed te kopen, uitgekozen door de peuter:

38 likes

Vast twee toekomstige cadeautjes gekocht bij de Lidl

10 likes

Een groter bed voor de peuter, ze wil niet meer in haar ‘kleine kamer’ slapen (bang voor de maan die ze daar kan zien) en is dus van de ene op andere dag over gegaan naar de logeerkamer (= aan andere kant van het huis en groter). Nu is dat haar ‘grote kamer’ en slaapt ze daar al twee weken, hebben we alle meubels ook gewisseld. Dus vanmorgen dit hele leuke bed gekocht bij Ikea, kan je omkeren. Dus ze zal eerst op de lage slapen en later dan de middelhoge mogen. Ook matras, groter dekbed, hoezen etc gekocht. Alleen nog geen dekbed overtrekken want heb nog geen leuke én fijne kunnen vinden. Bed is ook nog niet in elkaar, komt ergens komende tijd wel.

13 likes

Hier ook een nieuw bed. Ligt met bijna drie nog heerlijk in haar ledikant, maar gaan dit bed vast eens op haar kamer zetten.

20 likes

Rockwood, nu ook korting.

1 like

Eerste verjaardag komt eraan :face_holding_back_tears:

17 likes

afbeelding

afbeelding

15 likes

Onze oudste sliep ook heerlijk in haar ledikant. Tot we haar peuterbed binnenkregen. Plan was eigenlijk im 'm eerst naar zolder te brengen en op z’n tijd haar over te laten gaan, maar toen ze het bed zag moest en zou ze erin slapen :sweat_smile:

Ik ben toen nog naar de Hema gesprint voor een dekbed + dekbedovertrek :grin:

2 likes

Haha, dat verwacht je dan ook niet zo snel.
Ik wil hier alles gewoon klaarzetten, dus meteen inclusief beddengoed etc, en haar laten kiezen. Denk dat ze er meteen in wil zodra er een overtrek van Peppa big oid op ligt :grin:

2 likes

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

4 likes