In de beschrijving en reviews staat van wel, maar we hebben de jas nog niet binnen.
Voor in de zak
Ohhh waar is deze van?
Van tapis petit! En het is het ‘tim’ vloerkleed
Mijn zara bestelling is bezorgd. Drie broekjes in maat 86 besteld. Ik weet dat de maten bij zara een beetje verschillen per model maar dit is wel heel extreem
Haha bizar, en geen van beiden lijkt op 86 zo te zien
De ‘kleine’ broekjes zitten gelukkig wel goed. De andere staat vast heel leuk over een jaar of twee.
Een groter bed voor de peuter, ze wil niet meer in haar ‘kleine kamer’ slapen (bang voor de maan die ze daar kan zien) en is dus van de ene op andere dag over gegaan naar de logeerkamer (= aan andere kant van het huis en groter). Nu is dat haar ‘grote kamer’ en slaapt ze daar al twee weken, hebben we alle meubels ook gewisseld. Dus vanmorgen dit hele leuke bed gekocht bij Ikea, kan je omkeren. Dus ze zal eerst op de lage slapen en later dan de middelhoge mogen. Ook matras, groter dekbed, hoezen etc gekocht. Alleen nog geen dekbed overtrekken want heb nog geen leuke én fijne kunnen vinden. Bed is ook nog niet in elkaar, komt ergens komende tijd wel.
Hier ook een nieuw bed. Ligt met bijna drie nog heerlijk in haar ledikant, maar gaan dit bed vast eens op haar kamer zetten.
Rockwood, nu ook korting.
Onze oudste sliep ook heerlijk in haar ledikant. Tot we haar peuterbed binnenkregen. Plan was eigenlijk im 'm eerst naar zolder te brengen en op z’n tijd haar over te laten gaan, maar toen ze het bed zag moest en zou ze erin slapen
Ik ben toen nog naar de Hema gesprint voor een dekbed + dekbedovertrek
Haha, dat verwacht je dan ook niet zo snel.
Ik wil hier alles gewoon klaarzetten, dus meteen inclusief beddengoed etc, en haar laten kiezen. Denk dat ze er meteen in wil zodra er een overtrek van Peppa big oid op ligt