Show je kinderaankopen #4

Niet alleen voor t kind, maar wel met hem in mn achterhoofd en hij vind t geweldig om te doen!

7 likes

Paarse fanny pack

11 likes

Ja! Ik heb hem echt vanaf vrij snel na de geboorte gebruikt (en vandaag zelfs met peuter van 2, ging ook super goed). Mijn dochter was toen ca. 52cm en iets van 4,5kilo. Heb haar er met maat 50 ook in gehad, maar werd wel wat makkelijker met maat 56. Vind/vond voor die eerste weken een gewoven doek wel prettiger, maar de isara was ook fijn.

6 likes

Ik heb deze en wil hem te koop zetten, laat maar weten als je interesse hebt via pb! Heb 'm echt amper gebruikt (hooguit 3 kleine wandelingetjes) want niet handig met tweeling.

5 likes

Bedankt voor de tip @itakepictures

3 likes

Thanks voor de tip @itakepictures! 19 euro betaald :ok_hand:t3:

5 likes

Ja mijn dochter was al 4,2kg bij de geboorte 🫣 Dus dat ging snel. Maar de isara staat er wel bekend om dat hij echt vanaf de geboorte kan. Je kan hem heel klein maken, maar een doek vond ik voor die eerste weken lekkerder. Paar keer oefenen en klaar. Als je in Friesland woont mag je zo een doel van me lenen.

1 like

7 likes

Hoe vallen de bergstreken laarzen, groot of klein?

Een makkelijkere draagzak vanaf maat 50 is de storchenwiege half buckle. De isara kan idd vanaf maat 50 maar is dan echt lastig te knopen dus dan zou je even een consulent mee moeten laten kijken (die zijn er ook in België en komen dan bij je thuis langs, maar wel extra kosten).
Voordeel aan die van isara is dat die echt heel lang nog past, storchenwiege houdt met maat 80 bijvoorbeeld wel echt op.

3 likes

Ik ben geen Hedwig maar hier 1week na de geboorte voor het eerst met de infant fitting belt. Dat was met 3,2kg en 52cm.

Wel eens met Kusjessoldaat dat de Isara qua instellen niet de makkelijkste is door de vele verstelopties. Daardoor past de draagzak bijna altijd maar je moet wel even uitvogelen welke bandjes je moet aantrekken en welke niet. Als je ergens kan passen kan je daar misschien de basisinstellingen goed laat zetten en de bandjes die je niet gebruikt afbinden met de elastiekjes aan het uiteinde zodat je niet misgrijpt. Als de basis goed zit dan gaat het aanspannen wel super makkelijk (veel makkelijker dan de Tula die ik eerst gebruikte).

3 likes

Voor zoontjes 3e verjaardag dit weekend (met lampjes :pleading_face:)

Voor baby:

Vinted:

11 likes

Normaal vind ik. De schoenmaat van andere merken komt altijd wel overeen is mijn ervaring.

2 likes

Outdoorjasje van Racoon

2 likes

Heeft iemand deze (of andere) Clarks x Zara schoenen voor haar kind? Ze zijn nu mega in de sale en ik zit erover te denken om ze alvast te kopen voor herfst/winter aangezien het volledig leer is. Kan iemand dat wel of niet aanraden?

4 likes

Die van de action is ook groot en wel dun! Ik heb hema en action.

2 likes

Nee, heb hem nog niet. Maar hij wordt verkocht als mutlifunctionele babydeken. Dus hoop hem idd ook zo te kunnen gebruiken. Als luchtig zomerdekentje, maar lijkt me bijvoorbeeld ook lekker om na bad mee af te drogen of om op te zitten. Ga er vanuit dat hij wat dikker is ja, dubbellaags ofzo.
Van Jollein heb ik alleen gewone hydrofielen.

Hij komt helaas pas einde van de maand (mooie aanbieding bij Limango), dus dat duurt misschien te lang voor een review.

3 likes

Ik wil deze ook zo graag voor mn kind maar 0 zin in dat gezeik met die veters dus ik stel het elke keer uit ugh

1 like

Ik koop meestal wel vooruit in de sale. Nu groeien haar voeten ook niet mega snel moet ik zeggen. Heb nu ook bij de Zara sale laarsjes maat 24, ze zit nu in 23 maar in de winter met sokken moet het wel gaan. Heb ook eens dr martens gekocht en die vielen echt heel groot dus kon ze pas 1,5 jaar later aan haha.

Edit: ik lees nu pas dat het specifiek om deze schoenen gaat. Dat weet ik niet. Ze zijn wel heel leuk trouwens!

Meyco Baby Tie-Dye baby slaapzak - hydrofiel - soft lilac via Meyco Baby Tie-Dye baby slaapzak - hydrofiel - soft lilac - 70cm | bol.com

Hele fijne stof voor de zomer. En paar euro korting als je toevallig Bol Select hebt

10 likes