Show je kinderaankopen #4

image

Een tweede van deze want m’n baby slaapt veel beter sinds ze dit draagt.

En een tweede van deze want vind deze hoes tot nu toe het fijnst.

9 likes

Ik heb deze hoes in het blauw voor mijn zoontje gekocht toen hij geboren was en hij is dit weekend 3 geworden en heb hem nog steeds! Wassen en er weer op haha. Blijft echt mooi!

1 like

Oh wauw wat chill dat het ook zo lang mooi blijft! Had tijdens m’n zwangerschap deze van Little Dutch gekocht en een hoes van Jollein maar die van Jollein vind ik echt helemaal kut haha. Dus nu lekker nog eentje van LD. Dat badstof in het midden is ook zo fijn.

3 likes

Die wilde ik nou net nog even gauw bestellen haha, wat maakt het dat je ze kut vindt? :joy:

1 like

ik heb eigenlijk na de kraamweek nooit meer een hoes om het kussen gehad. snap het nut er niet echt van. of is het juist voor hoe het eruit ziet?

1 like

Ik heb deze: Jollein Aankleedkussenhoes Wild Flowers | Aankleedkussenhoezen | Baby-Dump

En hij zit helemaal raar om het aankleedkussen heen terwijl dat kussen ook van Jollein is dus je zou zeggen dat het juist mooi moet passen.

Ik merk sowieso heel erg kwaliteitsverschil tussen Jollein en Little Dutch. Vind de hydrofiele doeken van Jollein ook helemaal niet fijn in vergelijking met Little Dutch, heel erg dun en kreukelig.

@Yzile lijk me zo koud aan de billen haha. En ja looks telt ook mee natuurlijk. @Superkonijn ik doe er ook nog een hydrofiel overheen tijdens het verschonen maar tot nu toe nog geen ongelukjes gehad dus dat scheelt ook :joy:

1 like

Ik had laatst bij Z8 in de supersale hele leuke jurkjes in die maten gekocht

Ohja maar de billen komen er hier eigenlijk niet op. Ik schuif er gelijk een nieuwe luier onder. Dat gaat ook veel minder goed als er stof omheen zit. Zelfde met aankleden, vind ik veel onhandiger als er een hoes omheen zit.

3 likes

Ja dit heb ik ook met precies die hoes! Ik dacht dat het aan mijn aankleedkussen lag maar niet dus.

3 likes

Ik gebruik er een omdat het me voor mijn kind niet lekker lijkt om op dat plastic te liggen.
Maar ik heb gewoon een goedkope hoes van Mama Loes en die voldoet ook prima.

2 likes

Ik heb deze hoes ook en vind de pasvorm ook niet kloppend. Maarr ik vind de hoes wel echt heel lekker dik. Al m’n andere hoezen zijn van vinted en goedkoop en die zijn niet zo dik en stevig.

2 likes

Wat chill haha

5 likes

Zeeman en wibra hebben ook hele leuke aankleedkussenhoezen, ik doe er al bijna 3 jaar mee en zijn nog prima en voor dat geld…(4/5 euro ofzo)

2 likes

Allemaal uit de sale van HEMA

13 likes

Op marktplaats gekocht voor 10 euro. Ziet er netjes uit en compleet met doos en al.

11 likes

Die van Little Dutch zijn ook dik! Wel twee keer zo duur maar wel een aanrader als je ze op Vinted voor een leuke prijs kan scoren.

1 like

Amazon Prime day

40 euro

5 likes

Ow waar is deze van? Zitten er losse vakjes in, of is t 1 grote tas zoals die van Noos bijv?

1 like

Mijn allereerste baby aankoop: mijn droomknuffel en waarvan ik zei “als ik zwanger ben dan koop ik die!” Haha :heart:

60 likes

Jaaa deze is echt leuk, geef m vaak als kraam cadeautje en eigenlijk altijd een hit!

2 likes