Show je kinderaankopen #4

Ohhh ik heb gisteren dat rolding voor mijn baby gekocht en hij vindt het geweldig! Twijfel of ik dat matje ook nog ga halen.

2 likes

Gray label

Wollies Amsterdam

9 likes

Ik heb die trui van Gray Label voor mezelf. Dat stofje is echt heerlijk zacht!

3 likes

Ja ik zag hem gisteren in een winkeltje en vond de kleur ook mooi! Maar ben blij dat ik online keek want vond hem in de sale.

Ik heb die slofjes al binnen en ze ruiken zo heftig naar schaap. Hoop echt dat het minder wordt met goed luchten :face_with_spiral_eyes:

1 like

Ik heb voor mijn dochter in elke maat vanaf 62 een Gray Label trui gehad, zo fijne stof. Echt m’n favoriet. Nu even in de zomer niet, maar ga er voor het najaar weer een scoren op Vinted :grin:

2 likes

afbeelding
Baby born mini

16 likes

Wilde deze set al een tijdje als uitbreiding van z’n ball run en nu was er 15% korting dus mocht ik het kopen van mezelf.

11 likes

Deze voor onze dochter omdat ze altijd wil helpen met koken maar (logisch) super geïrriteerd werd van plastic messen die amper sneden
Sta wel elke keer met samengeknepen billen te kijken hoe ze het doet haha

5 likes

Van Jola mode
Kende de winkel niet, maar zit er blijkbaar 1 op 10 minuten rijden. Leuke prijsjes ook!

6 likes

Ik had nooit gedacht om zo’n moeder te worden. Maar helaas, ik ben om. Ideaal deze dingen.

Deze kleur is nu in de aanbieding op Amazon.

6 likes

Luiertas van Snoozzz

Babyfoon houder

H&m

15 likes

Ohhh die luiertas is echt precies wat ik zoek :heart::sparkles:

1 like

Ook nog met uitneembare organizer :star_struck:

2 likes

Hahaha ik heb exact deze voor mij en m’n dochter besteld vorige week.

3 likes

Wil je ook de link naar de babyfoon houder delen? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Onze zit nu vast met siliconen tie wraps. Dus kan wel wat professioneler :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

https://www.amazon.nl/Babyfoonhouder-Connected-Videofoon-flexibele-bedhouder/dp/B09QYPVGWT/ref=asc_df_B09QYPVGWT/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=572407490638&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=13894274923285115358&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064827&hvtargid=pla-1632144201982&psc=1

Dit is ‘m. Moet ‘m nog wel uitproberen hoor, maar ziet er veelbelovend uit haha

3 likes

Ja deze heb ik en is top!

6 likes

Ik ben echt VERLIEFD op deze tas 🥹 :heart: heel mooi soepel vegan leer, mega veel ruimte maar de tas zelf oogt niet plomp/huge, onwijs handig inzetstuk voor baby spulletjes en dat deel is ook uitneembaar dus de tas lijkt me ook perfect voor evt weekendjes weg zónder baby op ten duur, dat inzetstuk heeft zelfs een waterdicht verschoonmatje erin liggen nouuuu en dat voor maar 85 euro :crazy_face: #nospon

@RupiKaur en @kleinmaargroot ben jullie eeuwig dankbaar voor deze tip

4 likes

Jaaa hij is fijn he! Ik heb ‘m al aan de wagen hangen en ben er zo blij mee. Inderdaad ook dat uitneembare deel, super chill met die vakjes en een verschoningsmatje. En inderdaad niet zo huge. Zat eerst naar een tas van Studio Noos te kijken maar vind die echt veel te groot en lijkt me ook heel onpraktisch zonder vakjes oid. Echt een goede aankoop dit :star_struck:

1 like

Vinted:

Jollein teddy boxzak voor speeltjes en schone monddoekjes

Feetje pakje

Adidas x Mini Rodini shirt

3 likes