Show je kinderaankopen #4

Hij is van Olend, een Instagram merkje wat ik steeds gesponsord kreeg haha. Het is geen speciale luiertas, maar ik zag een foto waar iemand het om de kinderwagen had en past idd precies.

Er zit 1 klein vakje aan de binnenkant en een rits van buiten. Verder is het één vak, net als de Noos tas, hij is alleen iets kleiner. Studio Noos had ik bij mijn eerste kindje en ik had dan zelf kleine tasjes erin met spulletjes. Vond dat zelf wel chill, soms wel graaien haha, maar dat vind ik niet erg.

4 likes

H&M sale

10 likes

Ga je geen spijt van hebben! Hele chille luiertas. Gaat al zo’n 9 maanden mee nu en echt een bodemloze put waar mega veel in past. En die isolerende vakjes doen goed zijn werk.

Pas alleen op met die kinderwagenhaakjes bij het bevestigen van de tas aan de wagen (wij hebben een Joolz Day+) en als je hem te zwaar belaadt kan hij soms licht omkiepen.

3 likes

Jaaaa de vos, zo cute! Mijn dochter van bijna 3,5 is nog steeds vergroeid met dat ding. Hij is ook onderdeel van ons gezin, haha.

3 likes

Ohhh ik heb gisteren dat rolding voor mijn baby gekocht en hij vindt het geweldig! Twijfel of ik dat matje ook nog ga halen.

2 likes

Gray label

Wollies Amsterdam

9 likes

Ik heb die trui van Gray Label voor mezelf. Dat stofje is echt heerlijk zacht!

3 likes

Ja ik zag hem gisteren in een winkeltje en vond de kleur ook mooi! Maar ben blij dat ik online keek want vond hem in de sale.

Ik heb die slofjes al binnen en ze ruiken zo heftig naar schaap. Hoop echt dat het minder wordt met goed luchten :face_with_spiral_eyes:

1 like

Ik heb voor mijn dochter in elke maat vanaf 62 een Gray Label trui gehad, zo fijne stof. Echt m’n favoriet. Nu even in de zomer niet, maar ga er voor het najaar weer een scoren op Vinted :grin:

2 likes

afbeelding
Baby born mini

16 likes

Wilde deze set al een tijdje als uitbreiding van z’n ball run en nu was er 15% korting dus mocht ik het kopen van mezelf.

11 likes

Deze voor onze dochter omdat ze altijd wil helpen met koken maar (logisch) super geïrriteerd werd van plastic messen die amper sneden
Sta wel elke keer met samengeknepen billen te kijken hoe ze het doet haha

5 likes

Van Jola mode
Kende de winkel niet, maar zit er blijkbaar 1 op 10 minuten rijden. Leuke prijsjes ook!

6 likes

Ik had nooit gedacht om zo’n moeder te worden. Maar helaas, ik ben om. Ideaal deze dingen.

Deze kleur is nu in de aanbieding op Amazon.

6 likes

Luiertas van Snoozzz

Babyfoon houder

H&m

15 likes

Ohhh die luiertas is echt precies wat ik zoek :heart::sparkles:

1 like

Ook nog met uitneembare organizer :star_struck:

2 likes

Hahaha ik heb exact deze voor mij en m’n dochter besteld vorige week.

3 likes

Wil je ook de link naar de babyfoon houder delen? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Onze zit nu vast met siliconen tie wraps. Dus kan wel wat professioneler :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

https://www.amazon.nl/Babyfoonhouder-Connected-Videofoon-flexibele-bedhouder/dp/B09QYPVGWT/ref=asc_df_B09QYPVGWT/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=572407490638&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=13894274923285115358&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064827&hvtargid=pla-1632144201982&psc=1

Dit is ‘m. Moet ‘m nog wel uitproberen hoor, maar ziet er veelbelovend uit haha

3 likes