Deze voor 10 euro bij de zeeman
Jaaaaa die vind ik ook zo leuk!
Toen ik die aan mijn zus liet zien (stond op het punt hem te kopen) zei ze ‘loop jij ooit buiten dan als het regent’ en toen moest ik haar wel gelijk geven, als het regent en ik moet weg met J, dan pak ik de auto. Ik heb hem laten hangen dus. Maar hij is zo leuk…
Zonder regen staat het ook leuk
Ik ben in Spanje, de thuishaven van Zara. Dat is een goed excuus om de huurauto morgen even te gebruiken voor een bezoekje toch?
Doe ik volgende week ook, haha. En bij de mango ook! Heb al geld mooie spullen gezien uit de nieuw collectie.
Absoluut is het dan ook goedkoper daar?
Weet ik eigenlijk niet, maar denk het niet helaas
Heerlijk he. Heb hem 2e hands gevonden, zulke lekkere pakjes heeft de Zara.
@Unquestionable @Zitzak Ga ik maar eens proberen mijn vriend te overtuigen om dit jaar naar Spanje op vakantie te gaan
Zo blij met deze! Gekocht bij Wehkamp, van het merk Melissa & Doug. Het is mega-Amerikaans maar dat vind ik juist wel leuk. De kwaliteit is heel goed, het hout voelt redelijk zwaar en stevig.
J heeft een houten keukentje gekregen van mijn zus, het keukentje is veelvuldig gebruikt door mijn nichtje maar kan na een opknapbeurtje met nieuwe verf minstens nog een ronde mee. Dit speelgoed past er perfect bij.
Nu in de sale voor 10,95, dat is maar liefst 50% korting. In vergelijking met plastic keukenspeelgoed van Action niet heel erg goedkoop, maar wel vele malen beter, duurzamer en minder breekbaar.
J vindt het prachtig speelgoed!
Hier komen zo’n leuke dingen voorbij! Ik kan niet wachten om zelf te shoppen voor onze baby, maar ik moet me nog een beetje inhouden
Ja die nieuwr HM collectie is echt superleuk! Beetje Zara style.
Wat staat er precies op dat Bambi shirtje?
Ahhh dat denim jasje wilde ik ook voor J, helaas was die er niet in haar maat.