Wow jezus dit was echt mijn stomste vraag ooit. Sorry. Wijn.
Een boxkleed haha. Slaat nergens op dat we dit hebben gekocht voordat we een box hebben maar vond deze héél leuk en hij begon overal uitverkocht te raken in de goede kleur
Die legging is fan-tas-tisch, probeerde hem te negeren maar ga hem nu ook maar bestelling.
Oooooh die schoenen!
Omg hebben zij ook weer nieuwe collectie zeker
Hee dat behang hebben wij ook in de babykamer, nog steeds blij mee!
Heel tof!!!
Superleuk!
Ik vind de jouwe mooier dan het origineel!
Gaaaaaf ik wil die giraffe ook maar ik was in de H&M en daar was er geen één die fatsoenlijk bleef staan. Ze kantelden allemaal om. Die van jou lijkt wel stevig te staan, of niet?
Oooh zo leuk die giraffe. Ik zie hem niet meer op de site staan jammer genoeg
Nog meer schattigheid thanks ik ga de meldingen aan zetten voor die giraffe.
Hier ook een lekker kamertje voor diertjes
Ik ben even benieuwd! In hoeverre vinden jullie zo’n kinderstoel met daarop een newborn set een must? Of zou je de eerste hapjes gewoon in een wipstoel geven en pas later (half jaar of zo) een kinderstoel aanschaffen? Ik vind die kinderstoelen met als optie newborn namelijk zo enorm duur.
Thanks! Is het een realistische gedachte dat een kindje met een half jaar in een kinderstoel (met inzetkussen) kan zitten? Nog geen ervaring namelijk
Ik vind t geen must. Ze is nu 8 maanden en zit vaak nog op schoot, ondanks dat ze prima zelf
Kan zitten. Ze zit er nog niet graag in. Wij hebben ook geen newborn ding gehad. Ze lag vaak op een kleedje bij ons en zijn pas met 6 maanden “gestart” met hapjes, alleen heeft ze nog niet echt interesse erin
Gaf je die hapjes bij 6 maanden dan gewoon op schoot? Of dat de een haar op schoot had en de ander het hapje gaf? Opzich lijkt me daar zo’n wipstoeltje wel handig voor, of dat je zoiets dan in de box zet en op die manier geeft.