Show je kinderaankopen

Ik en ook mijn dochter hadden maat 18 toen we gingen lopen.
39 jaar geleden moest mijn moeder stad en land af voor mini schoentjes Haha
Gelukkig voor de digitale wereld nu!
Ik had van shoesme leuke schoentjes gevonden. Die beginnen bij maat 18

Weet een van jullie een fysieke winkel waar ik wollen sokjes kan kopen? Ik heb zelf geen kind dus ik heb geen idee welke winkels dit verkopen, en verder krijg ik vooral online shops.

Winkels zoals Draagkracht (Utrecht), Mama Nova (Leiden), Zaailing (Amsterdam) hebben het volgens mij allemaal wel. Vind het ook altijd lastig om in de standaard winkels te vinden.

1 like

Mama Nova is echt een aanrader wel. Ook voor Draagconsulten.

Loopwagentje met muziek gekocht, lekker afgeprijsd naar €15 ipv 55!

7 likes

Goeie deal

Mango

Lidl

En een fietstunnel. Print is alleen niet echt mijn ding :see_no_evil:

6 likes

Ik had nog niet genoeg panterprint

20 likes

H&M, Zalando en draagzak van artipoppe!

2 likes

Jo @Unquestionable let je op?

Kan dus altijd nog beter met tijgerprint hè :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik mocht in het begin niet van vriend :sob::sob:

1 like

Ik heb een hele plank aan panterprint. Het is óf dat, óf hele nette gebreide pakjes haha. Vriend heeft er lekker niets over te zeggen :crazy_face:

2 likes

image

Voor baby 2’s kamer.

4 likes

Want ja, het wordt kouder. En ze is gegroeid. En heeft alleen maar zomerbroekjes… dus ff dit dan. En een lekkere warme jas.

19 likes

Dat jasje :heart_eyes:

1 like

image
image

Omdat ik mezelf best zielig vind want ze is er nog niet

20 likes

Hahahah ik vind mezelf ook zielig (vanwege de stuitligging en de hoeveelheid vruchtwater) en heb vandaag ook weer kleren geshopt terwijl we eigenlijk al klaar waren met de uitzet :see_no_evil:

2 likes

oooomg zo lief!! Waarvan?!

Ohhhh ik wil ook shoppen! Toch die pretecho maar overwegen om de geslachten te ontdekken…

2 likes

Groot gelijk, en het geeft toch troost dat het niet voor jezeld is maar voor de kleine. En wel rot inderdaad zeg, hoop dat de kleine nog zin heeft om te draaien!

Alles is van Zara! Wel voor het grote kind. Baby 2 krijgt pas kleren als we weten wat het voor geslacht heeft haha

2 likes