Show je laatste aankopen #10

Waar is de zwarte trui van? Reverse search bracht mij niks

1 like


Asics


Pure Cashmere via Zalando
The Outlet ontdekt:

Naadam

Day Birger et Mikkelsen


Iris & Ink

23 likes

5 likes




16 likes

Oooh, werkt dit? Word gek van elk jaar meer haar :smiling_face_with_tear:

Ik weet het niet zeker! Ik heb mijn gezicht laten behandelen met IPL en mijn vulva met laser en dat heeft voor mij verbazingwekkend goed en snel gewerkt, dus de hoop is dat het met zo’n thuisapparaat ook lukt, al dan niet wat langzamer. (: We hebben overigens een ontharingstopic op het forum, misschien dat je daar wat aan hebt!

3 likes

Ah thanks, dat is een goeie middagbesteding haha

6 likes

x2 waren de laatste

Wil er eigenlijk nog 2 en de rest van de set ook dus blijf de website in de gaten houden.

24 likes

Ik vind 'm echt super😍

37 likes

Hoef ik voorlopig even niet meer te winkelen, allemaal via Otrium

Comma

Summum Woman

Sandwich

12 likes


Sjaal van Wolvis


Dit via vinted

21 likes

Helemaal excited, hij wordt morgen geleverd. Dit gaat onze beste vriend worden in huis! :grinning:

36 likes

Toegegeven aan de hype…

18 likes

Kan je echt aanraden om voorraden te checken in fysieke winkels! Had zo heel snel m’n set bij elkaar :blush:

1 like

Dit zijn echt superleuke schoenen en ze zitten ook fijn, maar bij mij kwamen er na 3 maanden scheurtjes in het net/gaas bij de tenen (droeg ze niet vaak en maat was goed) en later een gat in de schoen. Heb andere Asics in dezelfde maat en daar heb ik helemaal geen last van dat probleem.

3 likes

2x voor 7 januari. Lijkt me hysterisch :tipping_hand_woman:t3::partying_face:

27 likes

Ik vind Sederginne heeel leuk dus dit moet wel een succes worden

2 likes

Hysterische konijnensnuddie van Primark. Zo zacht en warm. :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Ik heb deze in vestvorm en ik draag niks anders meer op de bank hahaha

2 likes

Helmstedt


H&M home

Hay

25 likes