Heb je dit ook niet met school meegekregen? Ik moest deze termen leren voor geschiedenis.
Alleen maar meegekregen bij het vak geschiedenis?
Ik heb zes jaar van mân leven gewijd aan studeren hierover.
Haha sorry ik vond de vraagstelling zo irritant, geen persoon op aarde onthoudt toch elke term die hij voorgeschoteld heeft gekregen. Vind dit niet echt helemaal basiskennis.
Ok, ook bij vak maatschappijleer. Nee, ik snap dat niet iedereen alles kan onthouden, maar ik dacht dat dit een redelijk bekende term was.
Maar blijkbaar niet
Nee heb ooit een onderzoek gedaan naar de informatie die in Nederlandse lesmethoden over WO2 gegeven wordt (en dus ook welke niet, vond dat het meest interessant).
Hoe Hitler de gewenste expansie onderbouwde wordt niet altijd even duidelijk benoemd, of echt summier.
Zie nu in welk topic ik zit en dit is echt wel heel off topic. Naja. Zou begrijpen als mensen na de middelbare wel een duidelijk beeld hebben van wat er tijdens de oorlog gebeurde, maar een minder helder beeld hebben bij het âervoorâ/âwaarvoorâ.
Ik had geen geschiedenis in mijn examenpakket. Ik geloof dat ik maar 2 jaar geschiedenisles heb gehad en dit is me - als het onderdeel uitmaakte van de stof - in elk geval niet bijgebleven⊠De term bedoel ik dan. Ik heb wel iets over WOII geleerd.
Helpt zoân lamp nou echt of is het ook placebo? Wat merk je ervan zeg maar
Dille & Kamille theedoek, handdoek, mix voor kruidenboter, flesje met vinaigrette-ingrediënten en creme de caramel
Ohh lekker zeg, wat doe je met de creme caramel??
Nou in de winkel kon je het proeven met dipstokjes en dat was heel lekker, en ik ga het straks proberen met van die San Francisco basic koekjes van Verkade! Gewoon met een mesje beetje crĂšme op de koekjes smeren, ben heel benieuwd
Oh dat klinkt als een fantastisch idee
Heel leuk! Waar is hij van?
Heb je een linkje naar de jas en laarzen?
Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Tamaris-Veterboots - taupe Tamaris Veterboots - taupe - Zalando.nl
Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Volcom-WERNAN - Winterjas - wintermoss Volcom WERNAN - Winterjas - wintermoss/groen - Zalando.nl