Show je laatste aankopen #10

Hoop dat je er geen vervelend gevoel aan over hebt gehouden, zo gaat het hier helaas soms op het topic. Ik mis in dit topic juist aankoopjes zoals de jouwe, want ik ben dol op kwalitatieve outdoorartikelen. Dus als je nog eens iets aan jezelf cadeau doet, zeker laten zien!

35 likes

Zijn de broeken allemaal H&M?

4 likes

Ja!

3 likes

Haha ja dat is toch om horloges zonder batterij aan te houden zonder ze te dragen? Volgens mij heeft m’n pa zo’n ding, omdat je anders het horloge niet zomaar dragen want binnen 2 dagen ofzo staan ze stil?

Ik ging het opzoeken, voor wie het zich afvraagt :rofl:

8 likes

Ja idd, Dit is bedoeld voor automatische horloges, na 2 dagen zonder beweging staat hij stil en het is beter om m altijd in beweging te houden. Dus het klinkt achterlijk, maar het dient ervoor om je horloge langer goed te houden. Ondertussen ligt mijn automaat al een paar maanden stil te staan in de kast dus ik moet iets doen met deze kennis

12 likes

Klinkt zeker achterlijk, ik moest ook altijd heel hard lachen als m’n vader z’n horloge (voor mijn gevoel) bijna liefdevol in dat kastje stopte :rofl:
Maar goed, had / heeft dus echt een functie :crazy_face:

1 like

Ik zou zo’n horlogeschudder vooral gebruiken om met weinig inspanning toch aan m’n beweegdoel op m’n smartwatch te komen

40 likes

Ik vind het vooral altijd ironisch dat zo’n horloge een automaat heet. Voor mijn gevoel is er niks automatisch aan als je hem ongeveer altijd in beweging moet houden om ervoor te zorgen dat hij niet stil komt te staan.

5 likes

Ik vind twee dagen absolute autonomie, en oneindige autonomie zolang die gedragen wordt voor iets dat geen stroom, batterijen of brandstof nodig heeft juist echt veel! Ik zou zo snel geen voorwerpen kunnen bedenken die meer automatisch zijn.

8 likes

Ik wil nu juist zo’n horloge!

10 likes

Omdat het fucking fancy is omdat je vaak een open achterkant van je wijzerplaat hebt (dus het deel dat tegen je pols zit) en je daardoor de radertjes ziet draaien :upside_down_face::heart_eyes: ik heb ook nog een open uurwerk dus je ziet het zelfs bewegen als je m om hebt.

16 likes

Ja zo’n open uurwerk vind ik heel tof! Ik heb een horloge die je op moet winden en dat vind ik ook heel chill. Geen gedoe met batterijen en hij loopt altijd.

4 likes

Komende weken in dit topic… allemaal dure horloges & watchwinders :rofl::ok_hand:t2:

10 likes

7 likes

Ik had ooit een date die zijn horloge bij mij vergeten was. En opeens na een paar dagen stopte dat ding met tikken.
En ik dacht echt dat hij kapot was gegaan en ik voelde mij zoooo schuldig.
Durfde dat horloge toen ook niet meer aan te raken, laat staan schudden haha.


Heel blij mee

66 likes

Is dit nou een simpele leren handtas voor 350 euro?

(too soon? :rofl:)

19 likes

Is deze van uniqlo? :joy:

12 likes

Nee, dan had @Nysmn wel gezegd dat er zoooooo veel in past!

4 likes

22 likes