Van allemaal 2 want in de aanbieding bij de Blokker en heb nooit genoeg spoopy dingen:
Misschien tijd voor een opscheppen/braggen zonder omg reacties topic?
Ja het snobscheptopic zonder omg reacties!
Of het ‘not-so-humble’-brag topic, zonder omg reacties.
Wat is dit? Een lamp of een buttplug?
Een speen
Voel me net een kind. Maar had zo’n zin hier in en dit is wel een volwassen mensen formaat kinder ei hahahaha.
ik heb daar serieus wel eens naar gezocht als ik een keer heel hard gewerkt had oid en ik dat wilde delen
Zullen we anders gewoon een ‘(humble) brag topic zonder omg reacties’ openen? Ik ben wel voor.
Of je bent gewoon geen bitch en post het in wjewk.
Na jaren lang met mijn vriend in zijn bed van 140 cm breed liggen wil ik toch echt meer ruimte tijdens mijn nachtrust en het matras was voor mij niet optimaal met rugpijn als gevolg. Dus na grondig onderzoek presenteer ik mijn volgende aankopen van Auping
Ten eerste een bedframe. Ons model heeft een massief hoofdbord.
Ten tweede twee Elysium matrassen voor verschillende lichaamsvormen (mijn vriend is een worm, ik ben een propje)
En we kregen er twee cloud hoofdkussens er gratis bij, wat mooi uitkwam want ik had ook een nieuw kussen nodig
Kennie wachten om heerlijk wakker te worden zonder dat mijn vriend mij bijna uit bed duwt en zonder rugpijn.
In de categorie: WaArOm ZoU Je EeN rEgEnBrOeK vAn 170 eUrO kOpEn? Mijn geld, mijn bed, gaat jullie geen bal aan.
Hier ga je geen spijt van krijgen. Ik heb vijf jaar geleden een fancy matras gekocht en ik ben er nog elke dag blij mee.
Auping is echt wel een fijn merk. Als ik ooit een nieuw matras moet, ga ik voor Auping.
Ik hoop dat het op tijd binnen is voor de vakantie en dat het allemaal past. Zou me een hoop stress schelen.
Niets mis met een beetje schwung hier op het forum
Je hebt gelijk, heb het aangepast.
Oeps hahaha
Hiervan was ik niet op de hoogte 🥹