Heeft dit kleed zo’n waterdicht laagje aan de onderkant toevallig?
Uniqlo had mn favo crop tops in de sale met nieuwe kleuren dus ik heb alles maar gekocht. Ik hoop dat ik niet moe wordt van mezelf in deze tops want het grootste deel van mijn mouwloze top garderobe bestaat hier uit.
Ik weet niet of ik ze nou leuk vind of niet maar idk ik heb ze nu lol
Heb je die schoenen al in huis? Ze zijn ZO mooi met de materialen en details. Ik heb ze vandaag voor t eerst aan
Oh ja ik heb ze in de winkel gekocht! Ik vind ze heel mooi maar tegelijk ook een beetje van hetzelfde? Omdat het allemaal 1 kleur is. Maar misschien moet ik de veters gewoon ff vervangen voor de bruine haha
Oooh die topjes zien er geweldig uit! I need!!!
in de sale ook !!!
Thanks voor de tip ik heb deze in het groen gekocht!! Verleden week een picknick mand gekocht dus een kleed kon niet achterblijven.
Nu nog gaan gebruiken
Ja dat snap ik wel idd! Wie weet vind je het met bruine veters al beter idd. Ik vind die uiteindes van die beige veters dus ook echt een toevoeging haha dus ik heb die er nog in
Omg mooi!
De zwarte had ik al maar om een of andere reden zit daar een bleekvlekje op. En de ander just because. M’n allerfavo trui om even aan te doen of om in de winter in te cocoonen.
Meid haal ook Bioderma micellair water
En douchegel van Le Petit Marseillais
Jaa ik heb die gezien maar ik heb nog 1000 van die watertjes haha. Ik zal eens kijken naar die douche gel. Ik heb ook een sample van een geweldige serum gehad die ik in t groot wil haha.
Droogshampoo van Klorane niet vergeten!
Di3 meuk gebruik ik niet.
Is goed