Show je laatste aankopen #10

Die douchegel is toch volop verkrijgbaar in NL? Heeft niet elke etos en appie daar iets van

5 likes

Nee maar een paar geuren.

1 like

Gaat het nog om een speciale soort, of hebben ze er maar 1? Ik ga van de zomer en droogshampoo tips zijn altijd fijn!

Veel minder soorten!
Maar @Soy.peor ik zou eerder een lekkere douchegel van Caudalie, Klorane of Nuxe van de pharmacie aanraden. Vind die van Marseillais nogal waterig en de geur valt bij gebruik ook wat tegen.

2 likes

Geïnspireerd door hier heb ik ook dit duo aangeschaft, ga het vandaag testen

11 likes

Haha hier hadden ze het een tijdje geleden over in de Shitshow

3 likes

Ben benieuwd! Laat je het hier weten? Ik wil dit ook gaan aanschaffen.

1 like

En waar heb je het gekocht? @Melman

4 likes

Eerlijk normaal vind ik dit soort schoenen niet mooi maar deze vind ik oprecht wel echt tof!

4 likes

Oh nooit geweten, m’n kind heeft deze ook dus nu kunnen we eindelijk twinnen :ok_hand:t3:

1 like

Die darphin serum is zo heerlie. Wel knetter duur mja. Ik heb er weer een jaar voorraad aan samples bij gekregen en ben vooral blij met die mini olie. Die fullsize is 135 eu dat vind ik te absurd haha dus nu heb ik 3 minis ook goed.

18 likes

Ik kan wel even een review van wat producten naar je sturen ik heb alles uiteraard al uitgeprobeerd hahah.

3 likes

Ik vond de amandelcroissant daar erg goed (soes heb ik overigens ook gehad haha).

3 likes

O ik wil deze. De prijs zal wel weer om te huilen zijn

2 likes

Jurken met zakken bij de Uniqlo van grotendeels linnen :heart_eyes:

En leuk voor m’n backpiece:

Samenvatting

69 likes

Weet je tot welke maat ze gaan?

2 likes

XL! Dit zijn de productlinks:

5 likes

Oo zo mooi!! De jurken en natuurlijk hoe je backpiece er uit komt

3 likes

image

6 likes

Thanks! :heart: M’n vriend en ik waren het er wel over eens dat ik ook maar eens aan m’n chestpiece moest beginnen, want zo kaal nu haha.

2 likes