Show je laatste aankopen #10

Omg bestaat die en zijn ze links? Hahaha

3 likes

Hier ook gymshark. Ik had eigenlijk meer op mijn lijstje maar dat was of uitverkocht of maar paar euro korting of ik kwam niet op de juiste pagina. Maar goed hier al heel blij mee!

6 likes

Ik was blijkbaar de allerlaatste stap van de 20 stappen die ik voor m’n bestelling door moest vergeten zag ik net op m’n telefoon en toen was alles uitverkocht op 1 ding na :smiling_face_with_tear:
Laat maar dan

2 likes

Ik had van te voren alles in mn mandje gedaan en stond om 17.00 klaar maar kon pas om 17.40 afrekenen en toen was een topje ook al uitverkocht haha.

4 likes

Lekker kleurenthema in m’n sportsoutfits

10 likes

Had ik ook, maar net opnieuw mijn mandje ververst door het aantal te veranderen en terug te veranderen naar 1 en toen was alles weer op voorraad en kon ik afrekenen.

5 likes

Ik heb een zadel met uitsparing in t midden, mij helpt het helaas niet maar misschien een idee voor jou?

Nog eentje maar nu langer. Ik houd niet van blote enkels in de winter

6 likes

Om maar even in deze sportstreak in dit topic te blijven:

24 likes

Ik heb dit nodig in mijn leven.

2 likes

Haha voor 199 euro is ie van jou!! Ik weet dat ik in de winter geen zin heb om naar de sportschool te gaan en ik wil toch slayen deze kerst, dus je moet wat he?

3 likes

Trauma van dat gladde weer van vorig jaar. En het was de helft van de prijs

16 likes

Sample sale aankopen. Eindelijk nieuwe bh’s, hopenlijk zitten ze zijn.

Edit: per ongeluk reactie op jou @Schaakmat

3 likes

10 likes

3 likes

Nou die schoenen waren na twee weken lek, nieuwe besteld:

5 likes

Review graag, ik heb van dit merk de skin essence dus ook wel nieuwsgierig of dit het geld waard is.

2 likes

Ik kom er net achter dat ik de pha ipv bha heb gepakt haha. Maar ik vind hem fijn! Ik merk dat hij wat rotzooi uit mn porien haalt als ik hemgoed inmasseer en dat is waarvoor ik hem heb gekocht. Ik kan natuurlijk pas over een tijdje echt zeggen of t goed werkt maar tot nu toe ben ik tevreden haha

8 likes

Oh Danners zijn echt heeeerlijk, ik heb de mountain light en echt forever in my heart hoop er nog 30 jaar mee te doen.

Verder beauty & beast aankopen.

Beauty:

Beast:

Lifting straps gezien m’n (r)dl’s toch wel heel zwaar worden zonder.

7 likes

Dat is wel heel lang! Tot nu toe gaan wandelschoenen hier maximaal 1,5 jaar mee :sweat_smile: maar hoop dat ze mij ook goed zitten!

4 likes