Haha ojee, piepen?
Heb jij enig idee hoe die schoenen vallen?
Nee. Ze komen dinsdag binnen. Ik meld het je dan
& anderen die Gymshark leggings hebben: zakken ze niet af? Ik doe een sport waar je veel beweegt en afzakkende leggings zijn echt een ergernis. Ik heb er eentje van A’dam en H&M en na elke beweging kan ik ze ophijsen. Het stomme is dat je dit niet even kan proberen dus ik vraag het hier even.
Nu met die sale zijn de prijzen wel gunstig dus kan ik het eens proberen!
Nee vind ik niet! Ik doe er verschillende sporten in en ze blijven goed zitten. Mijn favoriet is de vital seamless en die valt wel wat groter, dus die kun je in een kleinere maat nemen.
Nee zakken niet af. Heb ze al jaren. Ze beginnen nu na 5-6 jaar een beetje te slijten, maar zakken nog steeds niet af.
Wow revolutionair, welke sport is dit???
Waar heb je deze gekocht?
De adapt seamless zeker niet, mn vital seamless moet ik halverwege de yogales wel even hijsen.
![]()
![]()
![]()
Laat ik het dan zo zeggen, als ik fitness of yoga heb ik er geen last van maar als ik tennis zakt mijn broek bij elk punt af.
Bedankt voor de tips anderen!
1,5 jaar? Dat vind ik wel heel kort! Wat doe je er dan mee?
Ik beklim er bergen mee en het is niet aan ze af te zien. Wel een heel ander model, misschien maakt dat nog uit.
Amazon! Hij is van het merk Citysports.
Ik heb vorig jaar 2 adapt seamless gekocht en die zakken tijdens t kickboksen niet af gelukkig. Beetje lastig omhoog trekken met die handschoenen ![]()
Hahaha ja dat, ik word er ook ongelofelijk chagrijnig van. En je kunt het niet echt testen, want na het sporten kunnen ze niet meer retour. Wel grappig want bij mijn medesporters zie ik het ook allemaal, ook met de dure van Adidas.
En goed punt inderdaad, ik vroeg me ook af of een kleinere of juist grotere maat goed zou zijn! Ik ga nu 2 maten even proberen en dan thuis flink squatten en doen. Zie je me al gaan ![]()
ik dacht dat dit een beer was die teveel had gedronken en moest kotsen hahahaha whats wrong with my brain ![]()
Nouu wat ontzettend cute