Want ik had alleen een fijne groene muts en nu ik mn haar in net een andere kleur groen heb geverfd staat die me heel stom :’)
Ein-de-lijk. Wil hem al zo lang, en dankij de Black Friday-korting, een cadeaubon van de Bijenkorf en verjaardagsgeld moest ik maar €66 opleggen
Zachte zadelhoes, omdat iemand hier op het forum ooit zei dat dit tegen slijtage bij broeken vermindert. Heb ook gewoon zin in blije billen
Review graag! Ik berg benieuwd of het pijn in je stuitje kan verminderen
Hmm daar heb ik geen last van. Dan zou ik een ander soort zadel kopen
Omg bestaat die en zijn ze links? Hahaha
Hier ook gymshark. Ik had eigenlijk meer op mijn lijstje maar dat was of uitverkocht of maar paar euro korting of ik kwam niet op de juiste pagina. Maar goed hier al heel blij mee!
Ik was blijkbaar de allerlaatste stap van de 20 stappen die ik voor m’n bestelling door moest vergeten zag ik net op m’n telefoon en toen was alles uitverkocht op 1 ding na
Laat maar dan
Ik had van te voren alles in mn mandje gedaan en stond om 17.00 klaar maar kon pas om 17.40 afrekenen en toen was een topje ook al uitverkocht haha.
Had ik ook, maar net opnieuw mijn mandje ververst door het aantal te veranderen en terug te veranderen naar 1 en toen was alles weer op voorraad en kon ik afrekenen.
Ik heb een zadel met uitsparing in t midden, mij helpt het helaas niet maar misschien een idee voor jou?