Show je laatste aankopen #10

Want ik had alleen een fijne groene muts en nu ik mn haar in net een andere kleur groen heb geverfd staat die me heel stom :’)

15 likes

Nu ook de grotere voor in de collectie

6 likes

Ein-de-lijk. Wil hem al zo lang, en dankij de Black Friday-korting, een cadeaubon van de Bijenkorf en verjaardagsgeld moest ik maar €66 opleggen :smiley:

117 likes

IMG_1118

30 likes

De soort van tiktok viral teddy jas van de h&m. Met 35% korting dus kon het niet laten

13 likes

Zachte zadelhoes, omdat iemand hier op het forum ooit zei dat dit tegen slijtage bij broeken vermindert. Heb ook gewoon zin in blije billen

24 likes

Review graag! Ik berg benieuwd of het pijn in je stuitje kan verminderen :joy:

4 likes

Hmm daar heb ik geen last van. Dan zou ik een ander soort zadel kopen

7 likes

Bij de boekenvoordeel.

8 likes

Massimo Dutti

38 likes

Heb mezelf even wat gymhaai gegunt. Maar jeetje wat een stress om door die shit te komen.

23 likes

Hier ook een gymshark aankoop

13 likes

Omg bestaat die en zijn ze links? Hahaha

3 likes

Hier ook gymshark. Ik had eigenlijk meer op mijn lijstje maar dat was of uitverkocht of maar paar euro korting of ik kwam niet op de juiste pagina. Maar goed hier al heel blij mee!

6 likes

Ik was blijkbaar de allerlaatste stap van de 20 stappen die ik voor m’n bestelling door moest vergeten zag ik net op m’n telefoon en toen was alles uitverkocht op 1 ding na :smiling_face_with_tear:
Laat maar dan

2 likes

Ik had van te voren alles in mn mandje gedaan en stond om 17.00 klaar maar kon pas om 17.40 afrekenen en toen was een topje ook al uitverkocht haha.

4 likes

Lekker kleurenthema in m’n sportsoutfits

10 likes

Had ik ook, maar net opnieuw mijn mandje ververst door het aantal te veranderen en terug te veranderen naar 1 en toen was alles weer op voorraad en kon ik afrekenen.

5 likes

Ik heb een zadel met uitsparing in t midden, mij helpt het helaas niet maar misschien een idee voor jou?

Nog eentje maar nu langer. Ik houd niet van blote enkels in de winter

6 likes