Die zijn er meer tegenwoordig, dit lichaamstype heet ‘Made to move’ en die Barbies kunnen maximaal hun ledematen buigen.
Eigenlijk is deze Barbie uit de Barbie Looks lijn die meer gericht is op volwassen verzamelaars, maar toen ik er langs scrolde was mijn dochter op slag verliefd .
Ik vind die van Snagtights juist erg afzakken (of ik heb niet de goede maat, dat zou ook kunnen). Nike zakt bij mij niet af.
dit is echt mn fave omg
Dikke Yeti koelbox waar we al een tijd op zaten te azen. Gaat nog 15% extra vanaf
Ik ook!
Die geribbelde van H&M heb ik ook en die zakt bij mij weer het meest af van allemaal! Maar die had misschien wel een maat kleiner gekund.
Dank allemaal trouwens, voor de uitgebreide reacties. Afzakkelijke legging support for the win
Wauw! En wat woon je mooi!
Heel sfeervol! Is dat het Besta tv-meubel van Ikea?
Ik heb een aantal Nike running leggings en daar zit een koortje in de taille en ze zakken daardoor helemaal niet af. Vind ze echt ideaal!
Reebok lux blijven zitten als een huis.
Hond uit laten en daardoor bij nat weer vaak door de modder lopen. In grond zitten vaak zuren die de lijm laten oplossen ofzo dus dan gaat alles kapot
Deze waren allebei na 1,5 jaar kapot, de lowa’s (links) nogal dramatisch en de wodens allemaal kleine scheurtjes ik zal wel gewoon pech hebben, weet het ook niet.
Ik heb een paar sweaty Betty en die hebben een trekkoord aan de binnenkant voor de anti-afzakkings
Trauma’s aan zulke Barbies.
Als ik eerder ruzie had met mijn zusje dan pakte ze haar Barbie met knikpunten bij de voeten en sloeg ze ermee. Door die knikpunten kwam deze extra hard aan want die vouwde zich helemaal om je heen.
Je draagt de schoenen dus elke dag met de hond uitlaten? Meerdere keren per dag?
Je kan ook zien dat het profiel helemaal is afgesleten dus je kan wel zien dat je ze 1,5 jaar dagelijks gedragen hebt. Ik vind dat helemaal niet “snel”, dat is gewoon intensief gebruik. Elke 1-2 jaar nieuwe schoenen kopen is best normaal als je ze elke dag draagt.
Misschien zag je niet waar ik op reageerde: kauai gaf aan dat ze hoopte 30 jaar met haar schoenen te doen, ik hoop dat ze het iig 1,5 jaar uithouden. Het profiel valt wel mee de zool is daar zo dun bij dat model, probleem is vooral dus dat ze zool helemaal loslaat. Ik loop vaker op gras/zand dan op asfalt!
Ik vind het wel kort op zich, de lowas waren meer dan 200 euro. Ik draag niet elke wandeling dezelfde schoenen en onze hond kan helemaal niet uren lopen ofzo dus de schoenen worden minder dan 1,5 uur per dag (en dus niet elke dag) gebruikt. Maar goede schoenen zijn belangrijk en natte voeten super kut en ben blij dat ik de nieuwe schoenen met korting kon kopen.
Groene all stars.