Ik heb een paar sweaty Betty en die hebben een trekkoord aan de binnenkant voor de anti-afzakkings
Trauma’s aan zulke Barbies. ![]()
Als ik eerder ruzie had met mijn zusje dan pakte ze haar Barbie met knikpunten bij de voeten en sloeg ze ermee. Door die knikpunten kwam deze extra hard aan want die vouwde zich helemaal om je heen.
Je draagt de schoenen dus elke dag met de hond uitlaten? Meerdere keren per dag?
Je kan ook zien dat het profiel helemaal is afgesleten dus je kan wel zien dat je ze 1,5 jaar dagelijks gedragen hebt. Ik vind dat helemaal niet “snel”, dat is gewoon intensief gebruik. Elke 1-2 jaar nieuwe schoenen kopen is best normaal als je ze elke dag draagt.
Misschien zag je niet waar ik op reageerde: kauai gaf aan dat ze hoopte 30 jaar met haar schoenen te doen, ik hoop dat ze het iig 1,5 jaar uithouden. Het profiel valt wel mee de zool is daar zo dun bij dat model, probleem is vooral dus dat ze zool helemaal loslaat. Ik loop vaker op gras/zand dan op asfalt!
Ik vind het wel kort op zich, de lowas waren meer dan 200 euro. Ik draag niet elke wandeling dezelfde schoenen en onze hond kan helemaal niet uren lopen ofzo dus de schoenen worden minder dan 1,5 uur per dag (en dus niet elke dag) gebruikt. Maar goede schoenen zijn belangrijk en natte voeten super kut en ben blij dat ik de nieuwe schoenen met korting kon kopen.
Groene all stars.
X3 want deze krengen zijn vaak uitverkocht en deze smaak lijkt me geweldig.
Wou ook de blood orange maar die was al uit mn mandje gekicked om 12.05 haha
Kortingsaankopen!
Fietsshirtje met lange mouwen
fietsbroekje
De vanilia pantalon in het groen! Heb de zwarte versie hiervan bijna elke dag aan, dus wat ter afwisseling
En een didrikson parka, volledig wind- en waterdicht, ben er echt klaar mee om elke dag natgeregend thuis te komen
Dacht leuke broek even opzoeken. Maar wat een prijs! Is ie het echt echt waard? Hoe lang ben je?
Die van Vanilia? Ik vind 'm echt super fijn. Ben 1.79 en zonder vermaken is het voor mij de perfecte lengte. Hij is wat stretchy en dat zit heerlijk comfortabel.
Andere belangrijke vraag, moet je m strijken?
Nee!
Ja de prijs is even schrikken, de memberskorting die je krijgt van vanilia maakt het wat beter gelukkig. Maar ik vind het het waard, draag de broek dus praktisch elke dag, zit goed, blijft mooi, fijne stof.
Echt mooie broek! Hele mooie kleur ook
Waar is de laatste set van?