Wow revolutionair, welke sport is dit???
Waar heb je deze gekocht?
De adapt seamless zeker niet, mn vital seamless moet ik halverwege de yogales wel even hijsen.
Laat ik het dan zo zeggen, als ik fitness of yoga heb ik er geen last van maar als ik tennis zakt mijn broek bij elk punt af.
Bedankt voor de tips anderen!
1,5 jaar? Dat vind ik wel heel kort! Wat doe je er dan mee? Ik beklim er bergen mee en het is niet aan ze af te zien. Wel een heel ander model, misschien maakt dat nog uit.
Ja, het klinkt in ieder geval bij mij als ik bijvoorbeeld de trap afloop beetje zoals Spongebob met z’n zwarte piep laarzen.
Amazon! Hij is van het merk Citysports.
Ik heb vorig jaar 2 adapt seamless gekocht en die zakken tijdens t kickboksen niet af gelukkig. Beetje lastig omhoog trekken met die handschoenen
Hahaha ja dat, ik word er ook ongelofelijk chagrijnig van. En je kunt het niet echt testen, want na het sporten kunnen ze niet meer retour. Wel grappig want bij mijn medesporters zie ik het ook allemaal, ook met de dure van Adidas.
En goed punt inderdaad, ik vroeg me ook af of een kleinere of juist grotere maat goed zou zijn! Ik ga nu 2 maten even proberen en dan thuis flink squatten en doen. Zie je me al gaan
ik dacht dat dit een beer was die teveel had gedronken en moest kotsen hahahaha whats wrong with my brain
Nouu wat ontzettend cute
Ik zat al een tijdje deze lamp in de gaten te houden en hij was nu voor de helft van de prijs, dus meteen gekocht.
Ik heb dit probleem ook gehad en de grote maat heb ik toen (na het sporten, sorry maar het was buiten en winter dus geen zweet!!!) geretourneerd en de strakke kleinere bleef beter zitten!
Alles zakt af bij mij maar niet mega erg. Maar ik heb 3 leggings (helaas shorts) die niet van die gladde stof zijn maar soort ribbels hebben. Die zakken niet af. Heb ze ook al 3 jaar volgens mij en ze zijn nog steeds goed. Die waren gewoon van de h&m maar kan nergens echt meer die stof vinden.
De Snags leggings zakken bij mij nooit af, kan die van harte aanraden (helaas niet veel keuze in kleurtjes / patronen).
Ontopic:
Deze gekocht voor mijn dochter, alvast voor Sinterklaas.
Tickets voor Anneke van Giersbergen
Wauw wat een fancy barbie met al die buigpunten