Helpen waar tegen? Haha het is gewoon een proteine shake maar dan niet zo zwaar. Meer een soort ranja.
Ik ben bekend met de whey, de ranja versie niet. Was benieuwd of je hetzelfde effect had. (Ik heb er zelf een stuk minder honger van)
Oh zo ik vind deze lichter. Van zon gewone whey zit ik ook wel vol maar deze niet echt. Dit is gewoon echt als ranja maar dan 500 ml haha.
Als je dat fijn vind dat je minder honger hebt. Zou ik voor de designer whey of flexpresso van esn gaan.
Ja zeker! 9598147
De enige mentruatieondergoed die er een beetje mooi uit ziet (kanten strings). Met 15% korting plus 23% korting.
Gister deze Alohas laarzen besteld. Ze moeten nog gemaakt worden, dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik ze krijg. Heb ze 2 jaar geleden in een andere kleur en motief gekocht en nog altijd blij mee, dus kijk uit naar deze
prachtig!
heb jij bij alohas en jonak je eigen maat? ik wil bij beiden heel veeeel kopen maar twijfel over de maatvoering
Nee, bij beide moet ik altijd een maat kleiner nemen. Echt bizar
Oh ik heb ook een paar Jonak laarsjes hoog op mijn wishlist staan!
Heb je al een site gevonden met goede black friday deals?
Ja dat geldt voor mij ook. Jonak valt erg groot…
@NothingAboutSam oooh echt
oh ik ging er zo vanuit dat het klein valt en twijfdelde tussen eigen maat + maat groter.
@DahliaDavin helaas niet!
Oh nee, zeker met Jonak niet! Valt echt groot. Alohas vind ik een twijfelgeval. Ik heb met laarzen wel 37, maar hoor over de sandalen/hakken weer andere dingen
Heel leuk! Hebben ze hier ook een rokje van dat je weet?
Die heb ik niet gezien! Ze hebben wel andere pied-de-poule rokken, maar net niet deze kleur helaas!
Ohh lief dat je gecheckt hebt, ik ga even neuzen dankjewel