Show je laatste aankopen #10

Bestelling bij Glossier :money_with_wings:

Cloud paint blush in Puff

Solar paint in flare

Boy brow in brown

Brow flick in brown

Lash slick in brown

Oogschaduwtrio in Almond

20 likes

Yessss eindelijk het 20 mm opzetstuk weten te scoren! Hopelijk blijven mn krullen nu langer zitten :smiling_face_with_tear:

7 likes

Mooi!! Ik wil ook weer bestellen maar was aan het wachten op een Black Friday deal, maar er is geen speciale korting toch? Of kijk ik niet goed :face_with_peeking_eye:

edit: omg ik zie letterlijk nu je post in het Black Friday topic, never mind :smiling_face_with_tear:

4 likes

Is het jou gewoon gelukt? Wat gek mij lukt het niet te bestellen met die code.

Als iemand anders wil bestellen bestel aub wat voor me mee haha :smiling_face_with_tear:

Yes het lukte bij mij gewoon! Heb je misschien al eens een andere browser geprobeerd? En sta je ingesteld op NL?

3 likes

Ja beide! Heb het wel via alleen telefoon geprobeerd (normaal en incognito) maar elk moment nadat ik mijn code invoer kan ik niet meer bestellen. Echt heel vreemd!

@Falula oh en moest je ook €20 shipping betalen ook al zat je over de €100 heen?

2 likes

Een slowcooker, ben heel benieuwd of die goed werkt

10 likes

Ik heb een gelijkaardige blazer die ik heel leuk vind maar weet niet goed hoe ‘m leuk te combineren. Heb jij outfits in gedachte?

2 likes

Die snowboots vallen bij mij goed. Ik zit zelf tussen maat 37-38 in en ik heb maat 38 genomen. Dus als je een tussenmaat hebt, rond dan maar naar boven af.

Ik draag wel dunne sokken. Omdat de schoenen (sorry @LaPetiteRobeNoire ) gevoerd zijn met fleece, is dat voor mij warm zat. Als je een dikke gebreide sokken liefhebber bent, zou ik ook voor een grotere maat gaan

1 like

Waar koop je dunne sokken met fleece? :eyes:

1 like

Stomme autocorrect. De schoenen zijn gevoerd met fleece. Sorry to disappoint

1 like

jammer haha. Ik was meteen enthousiast toen ik het las.

2 likes

Met een rondje google zag ik dit

Dus ze bestaan. Geen ervaring mee met de webshop of fleecesokken btw

5 likes

Ik heb wel sokken met fleece hoor, die zijn heel fijn maar ook dik (net zoals deze volgens mij). Maar ze zijn aan vervanging toe en ik kan ze bijna nooit vinden in de winkel, dus bedankt voor de link! Ik ken dit merk van goedkope panty’s haha.

2 likes

Oke oeps

17 likes

Echt juist zo’n blazer die alle outfits beter maakt! zowel casual als meer dressy. Ik zou 'm graag zo dragen, maar dan met een matchend rokje (en andere schoenen):

Nog meer outfits

23 likes

Ah dat is zo vreemd! Ik heb wel vanuit België besteld, maar dat zou normaal geen probleem mogen zijn… Ik zat over de 100 euro heen (2 euro haha) dus ik had geen shipping inderdaad

Edit; ik zie dat het je is gelukt inmiddels, top!

5 likes

Ik ben echt een basic girl hoor haha. Maar ik
Hou van strakke tops eronder en een mooie losvallende broek/pantalon/straight jeans en sneakers.
Ik heb vandaag ook nog chelsea boots besteld en dat vind ik dan weer mooi eronder met een skinny jeans. (sorry, millenial hier haha).

foto

Rechts is hoe ik hem heb gepast in de winkel.
links een blazer met een wijdvallende broek die ik graag draag.

Edit: mouwen zijn mij altijd te kort, dus die rol ik om.

17 likes

Van Diamond point. Erg lang gewacht op korting, nu eindelijk kunnen bestellen. Cadeau voor mezelf als afsluiting van een nare periode.

60 likes

Gokje, heb maar 1 kunnen “testen” maar ik ben een sucker voor kleine parfumflesjes :relaxed:

27 likes