Show je laatste aankopen #10

Ook gewoon van luxplus!

1 like

Jaarvoorraad flaxseed gel

En aaltjes tegen die zwaar irritante rouwvliegjes die mijn neus invliegen! :triumph:

2 likes

Altijd!! Lekker in het Zuid-Limburgse berglandschap, happend naar adem in de ijle lucht

Lifehack: ipv eiwitshakes een eiwitfris.

Skin1004 Madagascar Centella Ampoule, Toner, SPF50 en Sheet masks

M-S-M kaars

Nars - Anita

Wollen trui - H&M

10 likes

Serieus die eiwitlimo’s zijn het beste wat me dit jaar is overkomen

6 likes

Die heb ik ook besteld, ben benieuwd.
Gewone shakes zijn instant scheetjes laten :nerd_face:

4 likes

Wat is hier fijn aan? Ik vind tot nu toe alle eiwitpoeders vies dus wellicht kan ik hier wat mee

3 likes

4 likes

Het is gewoon een glas normaal drinken. Het staat me vaak tegen om een normale shake te nemen, dik en melkig. Dus dat vind ik er prettig aan bij dit soort limonade-eiwitshakes.

2 likes

Oh dat klinkt wel fantastisch!

1 like

Twee kaarten! :partying_face:🩷

21 likes

Stuk lichter minder calorieen en geen scheetjes haha.

7 likes

Dit is de astro jeans toch? Valt ie groot en lang?

4 likes

Je kunt ook de vegan proteine van myprotein nemen! Waarschijnlijk ben je gevoelig voor melkeiwit. (Die is overigens wel romig net als anderen dus als je dat niet lekker vindt gaat dat niet helpen)

6 likes

ja! heel lang, dat vind ik eigenlijk het enige nadeel haha, ik kan er ook alleen plateauzolen bij aan. anders loop ik echt op de pijpen.

ook vrij groot geloof ik, ik weet het niet zeker want die 28 30 enz broekmaten vind ik altijd verwarrend. maar dat oversized/baggy achtige is ook een beetje het model. ik ben 1.68 en draag meestal maat 38, en ik heb hiervan w28l34 (miss had ik een kortere kunnen nemen maar ik klikte gewoon de maat aan die ik al heb). sorry voor dit onduidelijke antwoord

3 likes

Hahaha ik heb er wel wat aan hoor! Thanks

2 likes

Klopt. Ik kwam daarachter toen ik ooit zo’n dikke emmer poeder had gekocht :poop:

2 likes

Deze geweldige glitter beker. Ik weet dat de Action ze ook heeft maar ik heb hier in de wijk een Wibra.

Maandag was ik daar ook en toen zag ik hem ook al staan en was er nog maar één en toen ik er net weer was stond hij er nog steeds dus ik vond dat het een teken was dat ik hem mee moest nemen haha.

En ja het is officieel een theemok maar andere drinken kan ook prima. :joy: Ja ik hou hier van haha.

Edit: mijn vriend en ik vonden het wel wat klein lijken met cola erin maar ik heb het net getest met een glas water weer in een normaal glas en er past even veel in lol. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

45 likes

Waar heb je deze gekocht? En bevalt hij nog goed?
Edit: Rolfstone website is ie uitverkocht, vandaar de vraag. Maar volgens mij is het nergens anders te koop.

1 like

Gelukkig heb ik die neiging tot nu toe nog niet gehad haha.

2 likes