Show je laatste aankopen #10

Krijg je er ook een verzadigd gevoel van? Lijkt me haast niet hè bij zulke heldere drankjes? Ben benieuwd. Heb er 1 besteld, de smaak mango. Lijkt me fijn voor na het boksen of hardlopen.

2 likes

Nee, dan moet je echt voor de normale eiwitshakes gaan. (Al kan het zijn dat de eiwitten an sich zorgen voor minder trek, maar het ‘vult’ niet.)

1 like

Ah ja helder. Tnx!

5 likes

image

image
In de kleur rose you slay

image
In de kleur champagne campaign

image
Mascara was gratis

En deze op aanraden van de kapper

9 likes

10720073_01_001

Wel verdient na een dagje kantoor :pleading_face::pleading_face: lekker bij de openhaard

15 likes

afbeelding

16 likes

21 likes

Jaa alles wat iedereen hierboven zegt + het is ook echt lekker. Ik heb de sour gummy variant van ESN en dat is echt gewoon lekkere limo!

2 likes

Eigenlijk een cadeau van m’n moeder voor m’n verjaardag/m’n nieuwe huis. Heb vier maanden getwijfeld over de kleur :joy:

73 likes

Ik heb nu al last van verschijnselen van wintertenen en dus zere voeten. En het is nog niet eens zó koud geweest :cry: dus deze sloffen voor in huis besteld. Hopelijk helpt dat.

4 likes

Ik mocht op een of andere manier de creme niet los bestellen haha.

9 likes

Ik haat mijzelf. (Maar stiekem erg excited)

14 likes

Dit heb ik nodig in mijn leven, is dit de xenos?

6 likes

vest en trui van uniqlo

vond die combinatie bij elkaar echt leuk

23 likes

Cuteeee

3 likes

Bij ESN hebben ze deze ook in kleine probeer verpakkingen in verschillende smaken, zodat je niet meteen zo’n grote pot/zak moet kopen. Misschien om eens te proberen.

6 likes

Een skillshare jaarabonnement met 40% korting.

11 likes

image
image
image

My Protein maar alles met 45% korting en de Clear whey met een code 1+1 gratis!

Alles van Douglass met 25% korting.

Nu mag ik niets meer uitgeven.

11 likes

Alles hierboven Hema

Tera clay

Media markt en fnac

6 likes

Gymshark

Lululemon

12 likes