Alles Zara, als iemand nog tips heeft hoe ik de eerste set kan dragen in de winter (behalve met een blazer erover) let me know 🫶
Beste ooooit! Love mijn mocca master
Ik vind dat best leuk staan met een strakke, grafische longsleeve of witte/zwarte blouse met dramatische mouwen daar onder.
Twinningg
Welke code heb je gebruikt voor de clear whey?
Levi’s broek van blauwe ribstof via Zalando
Kapten & Son laptoprugzak met veel korting via Bergen Sandstone - Rugzakken | Kapten & Son
Columbia fleece blouse via Zalando
Je hebt geen code nodig.
Die whey 1+1 wel volgens mij, ik krijg het niet althans als ik het in mijn mandje doe zonder code toe te voegen.
ASOS (geen korting)
Manfield, vind de lusjes aan de voorkant niet geweldig, maar deze sluiten wel goed om mijn lange onderbenen.
Die stijltang, deed al meteen raar bij de eerste keer gebruiken dus die gaat retour.
Dus deze dan maar besteld als vervroegd kerstcadeautje voor mezelf. Rib uit mijn lijf maar hopelijk is ie het wel waard
Ghd platinum plus
Heb je deze inmiddels binnen? Hoe vallen ze? Ik twijfel om ze ook te kopen!
Ik heb ze ook besteld nav het bericht. Ze vallen een beetje krap omdat er superveel fluff in zit. Maar inmiddels heb ik ze ingelopen en passen ze goed. De flap onder de veters zit overigens vast, dus dat biedt geen ruimte voor speling met instappen enzo. Ben er zelf wel blij mee want tis vet koud en nat steeds en de hond moet toch uitgelaten worden.
Van Isabel Bernard. Stonden al een tijd op m’n lijstje en dacht net ineens: oh even checken of ze korting hebben!? Nu met 24 euro korting kunnen kopen.
Sulking room pink is zó mooi!
Ik heb m op verschillende plekken in huis.
Die snowboots vallen bij mij goed. Ik zit zelf tussen maat 37-38 in en ik heb maat 38 genomen. Dus als je een tussenmaat hebt, rond dan maar naar boven af.
Ik draag wel dunne sokken. Omdat de schoenen gevoerd zijn met fleece, is dat voor mij warm zat. Als je een dikke gebreide sokken liefhebber bent, zou ik ook voor een grotere maat gaan
Heb je al eerder een tas van Kapten & Son gehad? Ik vind hem super mooi, blijft hij ook lange goed? Mooie kwaliteit?
Ik ben niet kleinmaargroot, maar heb wel deze tas als werktas. Ik ben er echt tevreden mee, maar had hem liever wat groter gehad. Ik vind de kwaliteit ook goed, heb hem nu zo’n 2,5 jaar. Ik krijg er ook altijd complimentjes over, dus aanrader!
Dankje! Top. Ja ik wilde ook een grotere dan 11 liter, maar die hebben ze ook zag ik.