Show je laatste aankopen #10

In mijn mandje is 'ie van 150 naar 90!

edit: ja leuk, te snel gelezen lol is een andere maat sjaal oeps

4 likes

Alix the Label vie Otrium

18 likes

Oh dat scheelt echt! Helaas geen member+

Oh een vriendin van me is menber+ en die gaat hem nu voor me bestellen :partying_face:

3 likes

Oh en weet jij of iemand anders of die 25 cm extra cm in de breedte echt verschil maakt?

90 of 114 vind ik toch nog een groot verschil ofzo :joy:

2 likes

Damn dat scheelt wel veel! Ik ken helaas niemand die member+ is anders had ik zo die beige gekocht haha. Jammer! Maar jij veel plezier ermee!

4 likes

Deze afgelopen zaterdag gespeeld en zag dat hij in de aanbieding was dus toen gelijk maar gekocht. Die andere zat in de doos erbij. Weet niet of het een foutje is of een gift.

9 likes
Samenvatting

35 likes

Dankjewel! Die dikkere lijkt me wel fijner!

4 likes

Ja, maar die bredere smoor ik wel in als ik mn dikke winterjas aan heb met hoge kraag. Veel teveel stof, dus in dat geval wel blijer met de dunne haha.

Love beide maten gewoon haha.

4 likes

Eigenlijk heb ik weinig toe te voegen aan de fotoreportage en voetnoten van @Bergson :grin: Het is echt persoonlijke smaak.

Zelf verdwijn ik graag helemaal in mijn sjaal. En deze brede kan je ook goed als capuchon gebruiken, als cape of als dekentje :sunglasses:

3 likes

Om even in het thema te blijven, ik heb deze van Ganni afgelopen weekend gescoord voor 90 euro. Ene kant is zwart en de andere kant donkergrijs, én nog net iets groter dan die van Acne (die in eerst eigenlijk wilde)

18 likes

thanks voor de reminder, heb de grijze besteld via de private sale. :tada:

4 likes

Bij mij werkt de code uit de mail niet, hebben meer mensen dat?

2 likes

Ik heb die van 200 x 70 gekozen, maar iets hierboven heeft Bergson wat foto’s en uitleg toegevoegd van de verschillen. Het is echt persoonlijke voorkeur welke fijner is.

4 likes

Deze sexy lady draagt vanavond een flanellen pyjama van Uniqlo :older_woman:t2: :heart:

40 likes

Deze! @kienke

6 likes

Keuzes keuzes!

6 likes

Ik had deze in het zwart-wit gekocht. Zit tussen 2 maten en heb de verkeerde gekozen. Hopenlijk kan ik nog ruilen, want lijkt me wel een fijne pyjama.

4 likes

13 likes

Ja same! Er schijnt een storing te zijn, zei een medewerker in de chat

2 likes