Jumpsuit van Sissy Boy met deze gezellige rug:
Was er ook in het paars, maar dit stond beter. Net na black friday korting, maar goed het is maar zo
Jumpsuit van Sissy Boy met deze gezellige rug:
Was er ook in het paars, maar dit stond beter. Net na black friday korting, maar goed het is maar zo
Ja ik heb ze beiden aangehad! Vond de paarse misschien nog wel leuker, maar groen stond veel mooier. Zo was de paarse
Hij is prachtigggg!
Ik heb hem ook aangehad. Uitendelijk niet gekocht omdat ik twijfelde door de rug maar nu heb ik spijt.
Gelukkig vind ik strijken niet afschuwelijk want je bent er vrees ik wel even zoet mee.
Jaa liep er net nog in door de kou, hij is heerlijk! De zakken zijn van binnen ook met fleece bekleed.
Ik vond na het wassen mijn Samsoe jas te koud geworden, dus deze kan er mooi onder.
Het jasje valt wel aan de kleine kant heb een L gekocht terwijl ik normaal S draag van tops.
Denk dat ik de zwarte nu ook wil.
Die jurk is zo cute! Valt ie ook zo mooi wijd als je m aan hebt?
Ik dacht even dat het een Nijntje-maandverband was…
Hoe bedoel je, dus dunner geworden?
De wolletjes zijn van plaats verschoven in de vakjes en niet meer zo mooi verdeeld. Heb ‘m ook zonder tennisballen gewassen en gedroogd. De volgende keer doe ik dat wel.
Hij was ook vanaf het begin af aan niet waterdicht met regen. Beetje zonde wel, want best dure jas.
Dat is gewoon het beste wat iemand zichzelf kan kopen. Zou eigenlijk in het boekenpakket van de middelbare school moeten zitten
Ja ik heb deze jas ook, echt mijn grootste miskoop ooit! Idd niet waterdicht, helemaal niet zo warm. En ik heb hem wel met tennisballen gewassen en gedroogd en hij is mij bij ook helemaal verpest! Hele model is er ook uit doordat alle vulling is verschoven. Ga hem denk maar weggooien want draag hem nu toch nooit en word kwaad elke keer als ik die jas zie hahah
Ik vind Samsoe ook echt kut kwaliteit, meerdere dingen gingen snel kapot.