Show je laatste aankopen #10

Top down bottom up plissé

en (voor een andere kamer)

Veneta

14 likes

Top down bottom up plissé

Dit klinkt echt als een Khia liedje :musical_note:

7 likes

Ik ben van de week elke kringloop in de stad afgeweest voor wat zomerdingen maar nergens kunnen vinden wat ik zocht, dus nu maar wat bij Lucy & Yak besteld:

Shorts

Hemdje

Riem

31 likes

Zou je bij ontvangst mij kunnen vertellen hoe dat broekje valt? :smile:

4 likes

Zal ik doen! Ik heb voor nu maar gewoon op de maattabel vertrouwd dus ik hoop dat dat een beetje klopt en dat hij goed past (:

4 likes

Parasol en bedje. Is langer dan die van de Hema (1.45 vS 1.90) en je kan het achtervak op slot doen.

Tafeltje, vouwt helemaal plat op ook.

:sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

50 likes

Oooh waar heb je dit gekocht?

1 like

IKEA, is allemaal van de Strandön lijn.

5 likes

De all stars, vind ze zo leuk! Bij zalando met korting!

Gezwicht voor een kortingsactie van Tommy Hilfiger

Spijkerpakkie van Lee, bij de Sissy Boy gekocht.

34 likes

Ik wil ook zwichten voor een Tommy Hilfiger kortingscode. Waar? Ook zalando?

4 likes

Nee op hun eigen site! Dit linkje had ik in de mail, en evt kun je de code TH30 proberen. Er stond wel dat de code tot gister geldig was (maar ik zie nog steeds allerlei items met korting)

1 like

Code doet inderdaad helaas niks meer. Toch bedankt!

1 like

Oke nu ben ik voldaan.

38 likes

Heb je een linkje van de all syars?

4 likes

Oe welke glossbomb heb je gekocht? Ben toen echt naar 6 swphoras gegaan tot ik eindelijk degene had die ik wou haha

3 likes

Riri ik wil nog fruitbasket maar die was bij 2 sephoras uitverkocht en heb nu even geen zin meer om naar een andere te gaan.

5 likes

:money_with_wings: Paual’s Choice. wel met 20% korting en een aantal gratis mini’s en fullsize producten

12 likes

https://www.zalando.nl/converse-chuck-taylor-all-star-sneakers-hoog-egretlight-gold-co411a1u0-a11.html

6 likes

Slay

Edit: je kan je achtervak trouwens wel op slot doen maar je stoeltje zelf is net zo makkelijk meegenomen toch?

3 likes

Klopt, maar het is toch minder aantrekkelijk denk ik, plus ik ben meestal bij een meertje waar je niet zo ver je bedje bent en dan heb ik nog wel tijd omdat het opvalt denk ik.

5 likes