thanks voor de reminder, heb de grijze besteld via de private sale.
Bij mij werkt de code uit de mail niet, hebben meer mensen dat?
Ik heb die van 200 x 70 gekozen, maar iets hierboven heeft Bergson wat foto’s en uitleg toegevoegd van de verschillen. Het is echt persoonlijke voorkeur welke fijner is.
Keuzes keuzes!
Ik had deze in het zwart-wit gekocht. Zit tussen 2 maten en heb de verkeerde gekozen. Hopenlijk kan ik nog ruilen, want lijkt me wel een fijne pyjama.
Ja same! Er schijnt een storing te zijn, zei een medewerker in de chat
Jumpsuit van Sissy Boy met deze gezellige rug:
Was er ook in het paars, maar dit stond beter. Net na black friday korting, maar goed het is maar zo
Ohhh paars klonk mooi maar ik vind die kleur op de aanfoto’s op de site niet mooi helaas, op de andere foto’s wel, heb je hem in het echt gezien en hoe was de kleur?
Ja ik heb ze beiden aangehad! Vond de paarse misschien nog wel leuker, maar groen stond veel mooier. Zo was de paarse
Thanks! Ik ga even in de winkel kijken
Hij is prachtigggg!
Ik heb hem ook aangehad. Uitendelijk niet gekocht omdat ik twijfelde door de rug maar nu heb ik spijt.
Gelukkig vind ik strijken niet afschuwelijk want je bent er vrees ik wel even zoet mee.
Ocina staafmixer set. Binnen 10 minuten nadat de staafmixer het had begeven een nieuwe gekocht. Kan echt niet zonder.
Jaa liep er net nog in door de kou, hij is heerlijk! De zakken zijn van binnen ook met fleece bekleed.