Show je laatste aankopen #10

19 likes

Die jurk is zo cute! Valt ie ook zo mooi wijd als je m aan hebt?

Wil dit op kontzakken strijken en de derde op een cardigan. Lekker matchy.

34 likes

Van 50 naar 10 euro (+ 5 euro verzendkosten omdat ik me toch in heb gehouden meer te bestellen).

7 likes

Ik dacht even dat het een Nijntje-maandverband was…

33 likes

Hoe bedoel je, dus dunner geworden?

3 likes

Verjaardagscadeautje aan mezelf. Align legging van Lululemon.

24 likes

De wolletjes zijn van plaats verschoven in de vakjes en niet meer zo mooi verdeeld. Heb ‘m ook zonder tennisballen gewassen en gedroogd. De volgende keer doe ik dat wel.

Hij was ook vanaf het begin af aan niet waterdicht met regen. Beetje zonde wel, want best dure jas.

3 likes

Dat is gewoon het beste wat iemand zichzelf kan kopen. Zou eigenlijk in het boekenpakket van de middelbare school moeten zitten

10 likes

Ja ik heb deze jas ook, echt mijn grootste miskoop ooit! Idd niet waterdicht, helemaal niet zo warm. En ik heb hem wel met tennisballen gewassen en gedroogd en hij is mij bij ook helemaal verpest! Hele model is er ook uit doordat alle vulling is verschoven. Ga hem denk maar weggooien want draag hem nu toch nooit en word kwaad elke keer als ik die jas zie hahah

1 like

Ik vind Samsoe ook echt kut kwaliteit, meerdere dingen gingen snel kapot.

1 like

Ik ook, kriebelt een beetje maar best te doen.

3 likes

Ik vind samsoe ook tegenvallen, echt jammer. Dit jaar wilde ik uitpakken voor een bruiloft en mocht ik van mezelf een jurk uitkiezen van Samsoe of Maje oid. Eindstand had ik alleen maar doorschijnende polyester jurkjes gepast, echt geen 200-300 euro waard. :upside_down_face:

2 likes

Mijn Black Friday aankopen voor 2/3 geïnfluenced door het forum 🫶🏽

Hoop dat de Dream Coat gaat helpen bij mijn mega frizz. Het IPL-apparaat heb ik zo goed als nieuw via Marktplaats overgenomen voor een superprijsje

16 likes

Ik vind Maje wel echt het geld waard voor zoiets. Niet alle modellen trouwens, maar de pasvorm etc etc is zo goed. Inmiddels naar meerdere gelegenheden aangedaan en krijg op die jurk samen met 1 van Sandro altijd de meeste complimenten.

9 likes

Oh ik was al gestopt na samsoe door de teleurstelling. Volgende keer dus toch door naar Maje!

Ja gewoon een x naar Bijenkorf en dan bij Maje/ Reiss en Sandro etc wat jurken mee pakken en proberen! Tuurlijk zijn het dunne gevoelige stofjes, maar ja, over het algemeen ga je ook niet wild water raften of bergbeklimmen op een bruiloft. Ik heb er iig zuipend en twerkend zeker 3 bruiloften mee overleefd.

9 likes

Hahaha ik ga het niet proberen :stuck_out_tongue:

7 likes

Wel lekker zacht.

5 likes

Salsa Jeans

Sissel Edelbo

Eyeshadow stick van Kiko Milano in Golden Taupe. Blijft net zo goed zitten als de Maybelline Color Tattoo, dus ik ben onder de indruk.

En skincare:

17 likes