Show je laatste aankopen #10

Nu al zin in wafels bij het kerstontbijt.

27 likes

13 likes

Ik vind dit zon tegenvaller.

3 likes

Zo uit het vuistje is het heel lekker naar er zit wmb te weinig chocolade in. Gelukkig heb ik ook vlokken in huis. :grinning:🫶

1 like

Mooi. Waar koop je deze?

3 likes

Eigenlijk besteld in oktober maar ze zijn eindelijk aangekomen :smiling_face_with_tear: Moet nog betere lijsten vinden denk ik maar ze zijn in elk geval een beetje beschermd. Die laatste had ik eigenlijk niet besteld, maar de print die ik besteld had krijg ik alsnog nagestuurd :heart:

69 likes

Waar heb je deze gekocht? Dit is het perfecte cadeau voor iemand die ik ken.

7 likes

Ukiyo-e Heroes, maar momenteel is hun shop niet open. Vgm was dat eind vorige maand nog dus ik denk dat ze pas in januari weer open gaan (en dan kan je een week lang ofzo bestellingen plaatsen, iets in die geest)

5 likes

Aaah ik wil ook nog een keer werk van Jed Henry bestellen, zulke mooie prints :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ben echt jaloers! 2000 punten opgespaard omg, dat is echt een heel jaar gratis vreten als je de punten gebruikt voor Mac eten

8 likes

Ik ook echt elke week wel 2x
Love maccie en love die app ook echt. Die staat onder m’n sneltoetsen

8 likes

32 likes

Bedankt voor het delen! Ik ga ze gewoon even stalken.

1 like

27 likes

Cadeautje voor mijn moeder. Ik moet het alleen nog ophalen bij mijn lokale boekhandel

8 likes

Wat een mooie kleur! Waar heb je deze gekocht? Zag op de site vooral veel crème.

2 likes

Op vestitaire!

3 likes

14 likes

Voor huidverbetering, sommige types hebben verschillende soorten infrarood licht of standjes. Afhankelijk van wat je precies wil aanpakken

7 likes

Een rood licht LED masker! Is een treat yourself kerstcadeau naar mezelf toe. Ik had eens bij de dermatoloog een rood licht behandeling gehad en het hielp heel erg tegen roodheid en dermatitis in mijn gezicht, en men zegt dat als je heel consequent bent met rood licht behandelingen dat op lange termijn het collageen aanmaak stimuleert

8 likes