Nu al zin in wafels bij het kerstontbijt.
Ik vind dit zon tegenvaller.
Zo uit het vuistje is het heel lekker naar er zit wmb te weinig chocolade in. Gelukkig heb ik ook vlokken in huis. 🫶
Mooi. Waar koop je deze?
Eigenlijk besteld in oktober maar ze zijn eindelijk aangekomen Moet nog betere lijsten vinden denk ik maar ze zijn in elk geval een beetje beschermd. Die laatste had ik eigenlijk niet besteld, maar de print die ik besteld had krijg ik alsnog nagestuurd
Waar heb je deze gekocht? Dit is het perfecte cadeau voor iemand die ik ken.
Ukiyo-e Heroes, maar momenteel is hun shop niet open. Vgm was dat eind vorige maand nog dus ik denk dat ze pas in januari weer open gaan (en dan kan je een week lang ofzo bestellingen plaatsen, iets in die geest)
Aaah ik wil ook nog een keer werk van Jed Henry bestellen, zulke mooie prints
Ik ben echt jaloers! 2000 punten opgespaard omg, dat is echt een heel jaar gratis vreten als je de punten gebruikt voor Mac eten
Ik ook echt elke week wel 2x
Love maccie en love die app ook echt. Die staat onder m’n sneltoetsen
Bedankt voor het delen! Ik ga ze gewoon even stalken.
Wat een mooie kleur! Waar heb je deze gekocht? Zag op de site vooral veel crème.
Op vestitaire!
Voor huidverbetering, sommige types hebben verschillende soorten infrarood licht of standjes. Afhankelijk van wat je precies wil aanpakken
Een rood licht LED masker! Is een treat yourself kerstcadeau naar mezelf toe. Ik had eens bij de dermatoloog een rood licht behandeling gehad en het hielp heel erg tegen roodheid en dermatitis in mijn gezicht, en men zegt dat als je heel consequent bent met rood licht behandelingen dat op lange termijn het collageen aanmaak stimuleert