Show je laatste aankopen #10

Wereldwonder? Dat zeg ik toch nergens. Ik zei fijn

3 likes

En de marketing is zooo agressief. Ik heb echt nog nooit zoveel insta ads gehad van een merk, niet normaal

3 likes

Waar heb je die Byoma gekocht? Lijkt wel of dat hele merk overal opeens is uitverkocht

1 like

Sephora

4 likes

Ja sephora in Duitsland! En volgens mij krijgt douglas in Duitsland het ook binnenkort

4 likes

zo tof! Ik heb de boekenbox mezelf cadeau gedaan met mijn verjaardag. Als ik Iron Flame uit heb ga ik eindelijk aan TOG. Heb er zoveel zin in. House Of heb ik dezelfde editie van beide.
Ga je ook dat cross reading doen met TOG?

2 likes

Ik doe niets met mijn gouden sieraden (behalve dragen). Alleen bij diamanten/edelstenen maak ik af en toe schoon.
Maar dan bedoel ik wel puur goud, verguld weet ik niet.

3 likes

Lekker meid :handshake:

3 likes

Dat zijn dan altijd van die stainles steel sieraden, vind dat echt niet mooi, zon donkergele kleur. Vloekt heel erg bij mijn huid.
Nog steeds op zoek naar gouden sieraden die lang mooi blijven en toch betaalbaar zijn die niet zo donkergeel zijn maar gewoon goudkleur.

Heb ze nog niet gevonden, volgens mij is mijn zuurgraad hoog haha want alles verkleurd enorm snel.

4 likes

Via waar?

2 likes

Dan zou ik…. echt goud overwegen? Als je iets tijdloos zoekt zeker.

26 likes

Puur goud kun je eeuwen onder de grond stoppen en dan komt het er nog shiny en ongeschonden uit. Dus nee, daar hoef je niks mee te doen in principe

2 likes

Ja! En ik ga assassins blade ws na heir of fire lezen. Heb ooit een aantal jaar geleden het eerste boek van TOG gelezen en die vond ik al goed, maar nooit de serie uitgelezen. Nu ben ik helemaal verslaafd aan SJM’s boeken hahah. Hoe vind jij die Fourth Wing serie? Hoor er veel hype over maar ook dat het niet echt geweldig is

3 likes

73 likes

Ik heb van mijn vriend een hele mooie volledig gouden ketting gekregen van Blush. Oa verkrijgbaar bij Bijenkorf. Niet zo duur en wel echt goud.

2 likes

Geen idee waar ik het moet zeggen maar als iemand nog van die kleine opbergklapkratjes zoekt bij de Wibra zijn alle formaten nu €1 dus ook deze verpakking met twee. :blush:

En meteen dit schattige kommetje meegenomen voor rattensnacks.

24 likes

Theedoek van Anthropologie :cat2:

48 likes

Ik vond nagels lakken altijd zo kut, maar OPI nagellak is echt geweldig. Droogt zo snel!

29 likes

Hopelijk zijn de handschoenen lekker warm!

8 likes

11 likes