Waaaaa vet dit wil ik al heel lang doen maar duur 🥹
Oohhh hier zat ik ook op te azen zo leuk
Edit: ze waren er nu nog heb er ook 2 besteld thanks
Ja! Vet stom bij mij was de pakketautomaat leeg en later waren ze opeens teruggestuurd. Was ze al weer helemaal vergeten hahaha.
Kennelijk hebben ze nu een hele batch weer online gezet.
Één is voor mij en de andere twee zijn cadeautjes.
@EllaFitzgerald @Evert @dblauw vanwaar het duimpje omhoog?
Goudkleurige sieraden die niet verkleuren en goeie deal, 30% korting en 2 kopen = 1 gratis zelf nog toevoegen
Die ring met declared is prachtig
Van welke winkel?
Hey Harper heet het merk
De kwaliteit is echt belabberd. In iedere geval van de kettingen. De eerste brak al na een dag. De tweede brak na een week. Wel goede klantenservice.
Ik vind die ring met de parel echt prachtig, love parels. Maar ik ben wel benieuwd of dit comfy zit
Maar ze verkleuren niet? Dat is wel fijn
Ja ik snap wel dat ze kunnen claimen dat hun sieraden niet verkleuren als ze het maar een dag volhouden
Haha ja omdat hier boven eerst was gezegd dat ze niet verkleuren? Dacht ik wow dat is dan voor goudkleurige sieraden wel fijn
En verwijzing naar klantenservice leek alsof ze wel of geld of vervangende sieraden had ontvangen
Zo lang heb ik ze niet kunnen testen
Echt zilver kan toch ook verkleuren?
En gold plated vgm al helemaal omdat het slechts een laagje is, als die beschadigd zie je het materiaal daaronder.
Zilver moet je af en toe eens even poetsen. Sierraden onderhouden is wel belangrijk. Geen idee hoe dat bij goud is?