Show je laatste aankopen #10

Lekker donsjassie van de degelijke anwb. Zit ook echt lekker en wat meer getailleerd waardoor het niet zo’n zak is.

16 likes

Bijna al mijn kleren zijn van Sandro, Maje en Ba&sh en het is doorgaans niet kapot te krijgen, vooral Sandro niet. Naast luchtige jurkjes ook veel zware, warme stoffen. Reiss vind ikzelf al een stuk minder en als je bv. het velours van Reiss naast dat van Sandro houdt zie je veel verschil in stofkwaliteit. En Samsoe is inderdaad echt :-1:t2:.

6 likes

Haha ik heb net vorige week een winterjas van samsoe gekocht :clown_face: :clown_face:

4 likes

Heb te weinig warme pyjamabroeken. En het is in de aanbieding nu

18 likes

Ik heb er al jaren eentje en heel tevreden mee hoor! Ik breng hem naar de stomerij ipv zelf wassen.

3 likes

postmoderne waterkoker van eerste salaris🫡

105 likes

Wajooooo mijn allereerste post hier!!

49 likes

En wat voor een! Al geprobeerd?

1 like

Haha echtttt hè. Ik ben best trots want ik heb al bijna (in januari precies 2 jaar ongeveer) 2 jaar geen kleding en schoenen meer geshopt omg :eek: Dat is me goed afgegaan. Wel af en toe verzorgingsproducten. Dus na zo lang niet “fun”shoppen, voelt dit echt als een mega cadeau.

Ja dit stond al zo lang op m’n wishlist, ik ga een review plaatsen zodra ik deze heb uitgeprobeerd

65 likes

Wat grappig, mijn moeder heeft deze als fluitketel al zo lang als ik me herinner op het gasfornuis staan. Voelt heel nostalgisch deze nu (en als waterkoker!) te zien.

3 likes

Gratis ongevraagde tip: Doe voorzichtig met opbouwen! Ik heb in één keer teveel op mijn hoofd gedaan (twee dagen achter elkaar) en heb twee weken lang met een afgebladderde huid op mijn gezicht rondgelopen…

5 likes

Bedankt! Ik was al zo eigenwijs om de BHA de dag erna te gebruiken want ik merkte niet dat mijn huid heel erg reageerde op de retinol. Boy was I wrong! :skull:

2 likes

Kaartjes voor deze show :heart_eyes:

15 likes

veel te goedkoop op vinted. waar en wanneer ik ze ga dragen, nog geen idee

35 likes

Collectie truien weer wat aangevuld nu het kouder wordt (ook op mijn werk) Brrrr

NAKD (niet mijn foto)

Pull & Bear

En WE Fashion trui met structuur wat je niet echt ziet op de foto. Vind m op het model ook echt suf :stuck_out_tongue_closed_eyes: staat mij veel leuker haha

11 likes

Broek, shirt en trui van Vanilia (broek hier getipt, zit super fijn!)

Top van Sezane, voor kerst/oud en nieuw, staat hopelijk goed bij de groene broek.

Ugg-instap sloffen waren nodig aan vervanging toe

image
Black-Friday aankoop na goede verhalen in het ontharingstopic.

Koekenpan heel nodig aan vervanging toe, deze is van Le Creuset (hopelijk heel fijn)

Om iets minder wit de winter door te komen

15 likes

Is er een presale?

Edit ah via nieuwsbrief, lees ik. Jammer, die heb ik niet

3 likes

Ja nieuwsbrief inderdaad. Het ging wel echt snel. Hun vorige show in Carré vond ik heel gaaf dus dit lijkt me al helemaal fantastisch.

2 likes

Glitter blazer voor kerst

13 likes

Kadootje voor mezelf omdat eindejaarsuitkering eraan komt!

16 likes