Show je laatste aankopen #10

Van de Hema.

4 likes

Vind t zo leuk dat ik zonder je naam gezien te hebben dacht “dat moet Vaiana zijn”

7 likes

Hahaha dat heeft heel het forum volgens mij :sweat_smile:
Vond dit wel een beetje niet-Vaiaan

2 likes

Paar nieuwe broeken

16 likes

Een egelhuis, want zag laatst een item op tv over zielige egels en ik weet dat er egels in onze achtertuin zitten.
Mocht iemand verder nog tips hebben voor gelukkige egels hoor ik het graag :grin:

47 likes

Ik heb mijn kruik laten smelten met kokend water. Er staat vaak op dat je tot 60 graden kan gebruiken. Misschien is het daardoor gaan lekken?

3 likes

Mooie! Bijvoeren, er zijn weinig insecten en met rondscharrelen op zoek naar eten verliezen ze veel energie en gewicht. En dat gewicht hebben ze dan weer nodig om de winterslaap te overleven.

4 likes

Bladeren laten liggen :slight_smile:

10 likes

Bladeren laten liggen inderdaad. En je kan kattenbrokjes (met kipsmaak) bijvoeren

6 likes

Met 60 graden kan ik ook echt helemaal niks. Ik vind 80 vaak al net niet haha.

7 likes

Ja ik heb een elektrisch dekentje dus ik heb dat probleem niet meer :grin:

1 like

Wel oppassen met kruiken, blijkbaar kunnen die dingen ontploffen

Ieee wat eng! Ik zweer bij pittenzakken, zelfde effect en ontploffen tenminste niet haha

9 likes

Die vliegen anders wel regelmatig in de magnetron in brand en nog niet zo lang geleden bij iemand zelfs gewoon op de bank

2 likes

Ik vind die zooooo stinken🥹

4 likes

Echt!! Ik vind ze heel lekker ruiken juist.

@BiloxiParish ja daar wordt wel eens voor gewaarschuwd maar maken mensen ze dan GLOEIEND heet of wat doen ze ermee?

4 likes

Mijn partner was dus in de veronderstelling dat je heet water, als in: net gekookt vanuit de waterkoker, in een kruik moet doen :woozy_face:
Dus ja ik kan me zeker voorstellen dat er mensen zijn die gloeiendheet water erin doen, zo gevaarlijk :cry:

4 likes

Gewoon heel warm vanuit de kraan! Of koud water mengen met gekookt, maar niet zo super heet, want als die kruik knapt dan heb je wel een probleem.

En zo’n pittenzakje is hier ook wel eens bijna in de fik gevlogen omdat die op te hoog vermogen en droog in de magnetron ging :sweat_smile:

Ik denk eigenlijk dat een elektrisch warmtekussen een goed cadeau zou zijn voor mijn partner hahaha

1 like

Doe ik ook altijd 🫣

2 likes

Ja dat is ook weer zo!
Thermo ondergoed dan maar! :grin:

4 likes