Van de Hema.
Vind t zo leuk dat ik zonder je naam gezien te hebben dacht “dat moet Vaiana zijn”
Hahaha dat heeft heel het forum volgens mij
Vond dit wel een beetje niet-Vaiaan
Een egelhuis, want zag laatst een item op tv over zielige egels en ik weet dat er egels in onze achtertuin zitten.
Mocht iemand verder nog tips hebben voor gelukkige egels hoor ik het graag
Ik heb mijn kruik laten smelten met kokend water. Er staat vaak op dat je tot 60 graden kan gebruiken. Misschien is het daardoor gaan lekken?
Mooie! Bijvoeren, er zijn weinig insecten en met rondscharrelen op zoek naar eten verliezen ze veel energie en gewicht. En dat gewicht hebben ze dan weer nodig om de winterslaap te overleven.
Bladeren laten liggen
Bladeren laten liggen inderdaad. En je kan kattenbrokjes (met kipsmaak) bijvoeren
Met 60 graden kan ik ook echt helemaal niks. Ik vind 80 vaak al net niet haha.
Ja ik heb een elektrisch dekentje dus ik heb dat probleem niet meer
Wel oppassen met kruiken, blijkbaar kunnen die dingen ontploffen
Ieee wat eng! Ik zweer bij pittenzakken, zelfde effect en ontploffen tenminste niet haha
Die vliegen anders wel regelmatig in de magnetron in brand en nog niet zo lang geleden bij iemand zelfs gewoon op de bank
Ik vind die zooooo stinken🥹
Echt!! Ik vind ze heel lekker ruiken juist.
@BiloxiParish ja daar wordt wel eens voor gewaarschuwd maar maken mensen ze dan GLOEIEND heet of wat doen ze ermee?
Mijn partner was dus in de veronderstelling dat je heet water, als in: net gekookt vanuit de waterkoker, in een kruik moet doen
Dus ja ik kan me zeker voorstellen dat er mensen zijn die gloeiendheet water erin doen, zo gevaarlijk
Gewoon heel warm vanuit de kraan! Of koud water mengen met gekookt, maar niet zo super heet, want als die kruik knapt dan heb je wel een probleem.
En zo’n pittenzakje is hier ook wel eens bijna in de fik gevlogen omdat die op te hoog vermogen en droog in de magnetron ging
Ik denk eigenlijk dat een elektrisch warmtekussen een goed cadeau zou zijn voor mijn partner hahaha
Doe ik ook altijd 🫣
Ja dat is ook weer zo!
Thermo ondergoed dan maar!